سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

خبرگان رهبری چشم هوشیار نظام‌

امام جمعه بیرجند با اشاره به نشست دو روزه اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان رهبری چشم هوشیار نظام‌ هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان اظهار کرد: سخنان رهبر فرزانه انقلاب درباره انتخابات سال 92 نشان از اهمیت بالای این رویداد بزرگ دارد.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نشست دو روزه اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان رهبری چشم هوشیار نظام‌ هستند.

رضایی بیرجندی رسالت مجلس خبرگان را دفاع از ولایت خواند و تاکید کرد: مجلس خبرگان رهبری از افرادی با بصیرت تشکیل شده است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اوضاع سوریه گفت: اخبار دریافتی از پیروزی‌های ملت سوریه در شهرهای مختلف این کشور مقابل شورشیان خبر می‌دهد.

رضایی بیرجندی افزود: ارتش سوریه در حالی به پیروزی دست می‌یابد که کشورهای غربی و آمریکا همچنان به حمایت مالی خود از مخالفین دولت ادامه می‌دهند.

وی اضافه کرد: حمایت غرب از کشتار در کشورهای اسلامی نیز در حالی ادامه دارد که سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر سکوت اختیار کرده‌‌اند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین در استان و تاثیرگذاری این حلقه‌ها بر روحیات جوانان تصریح کرد: حلقه‌های شجره طیبه صالحین اقدام ارزشمندی است که در آینده ثمرات آن را خواهیم دید.

رضایی بیرجندی یکی از مهم‌ترین نکات در تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین را برگزاری آنها در مساجد خواند و افزود: ائمه جماعات نیز باید در این زمینه به بسیج کمک کنند.

وی بر فراگیری آموزش‌های لازم توسط بسیجیان در همه سطوح تاکید کرد و یادآور شد: بسیج با تقویت نیروی فکری خود می‌تواند یک تحول عظیم در کشور ایجاد کند./س

برچسب ها: خبرگان ، رهبری ، چشم ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.