سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زخمي شدن چندين فلسطيني در جريان درگيري هاي رام الله

در اثر وقوع درگيري روز گذشته ميان نظاميان ارتش رژيم صهيونيستي و فلسطينيان در روستاي "عبود" در ناحيه "رام الله" چندين نفر زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا ، اين درگيري در جريان برگزاري مراسم تشييع جنازه يك شهيد فلسطيني ميان فلسطينيان و نظاميان صهيونيست روي داد. بيش از 5 هزار فلسطيني در مراسم تشييع جنازه "محمد عصفور" فلسطيني شهيد شده شركت كرده بودند. وي دو هفته پيش در جريان شركت در تظاهراتي عليه رژيم صهيونيستي و در حمايت از زندانيان فلسطيني اي كه دست به اعتصاب زده بودند در تيراندازي نظاميان صهيونيست به شهادت رسيد. 
نظاميان ارتش رژيم صهيونيستي در جريان ايجاد درگيري با شركت كنندگان فلسطيني در مراسم تشييع جنازه اين شهيد فلسطيني بسوي آنان گاز اشك آور پرتاب نمودند و به تيراندازي مبادرت ورزيدند. تعداد زيادي از شركت كنندگان در اين مراسم در اثر تيراندازي نظاميان رژيم صهيونيستي مجروح و بخش ديگري از آنان نيز بدليل استنشاق گاز اشك آور با مشكلات تنفسي مواجه شده اند. 
سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي نيز به حضور "هزاران نفري" فلسطينيان در مراسم تشييع جنازه شهيد فلسطيني اذعان كرده است. "محمد عصفور" دو هفته پيش در جريان شركت در تظاهراتي كه در حمايت از زندانيان فلسطيني كه دست به اعتصاب غذا بازداشت شده اند برگزار شده بود در اثر شليك گلوله از سوي نظاميان صهيونيست به سوي سرش به شهادت رسيد. 





برچسب ها: بین الملل ، فلسطین ، زخمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.