سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

مجتبی كریمزاده؛ قهرمان قهرمانان موتوركراس کشور شد

مجتبی كریمزاده؛ موتورسوار نامدار آسیا ( از استان اصفهان )، در آخرین دوره از مسابقات موتوركراس كشور در سال 91، عنوان « قهرمان قهرمانان ایران » را كسب كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مسابقات قهرمان قهرمانان كشور در رشته موتور كراس ایران، روز جمعه ( 18 اسفندماه جاری ) در پیست موتوسواری میثاق شهركرد با حضور برترین های كشور برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، قهرمانان موتوركراس كشور از استان های مركزی، لرستان، فارس، اصفهان، همدان، البرز، قم و چهارمحال و بختیاری با هم به رقابت پرداختند.

در كلاس موتور كراس 450سی سی 'عرفان موذنی ' از استان چهارمحال و بختیاری قهرمان شد،'مجتبی قربانی ' از استان اصفهان دوم شد و 'ابوذر یونسی ' از استان فارس در مكان سوم جایی گرفت.

در كلاس بخش پیشكسوتان ایران نیز ' سعید كریم زاده' از اصفهان قهرمان شد،'محمد كاووسی ' از لرستان دوم شد و 'علی پنجه پور ' از اصفهان به مقام سوم رسید.

در كلاس 85سی سی موتوركراس نیز 'محمدرضا سلیمانی ' از چهارمحال و بختیاری،'حیدر فراهانی عرب ' از چهارمحال و بختیاری و 'محمد خدادادی ' از لرستان در مكان های اول تا سوم جایی گرفتند.

در كلاس 250سی سی موتوركراس این دوره از رقابتها نیز 'مجتبی كریم زاده ' از اصفهان قهرمان شد،'مسعود گلكار ' به مقام دوم دست یافت و 'سعید خسروی 'از چهارمحال و بختیاری سوم شد.

همچنین در مسابقات سوپر كراس ایران نیز 'مجتبی كریم زاده ' از اصفهان بر سكوی نخست ایستاد ،'عرفان موذنی ' از چهارمحال و بختیاری دوم شد و 'وحید عباسی ' از لرستان بر سكوی سوم ایستاد.

براساس آراء هیات داوران در پایان این رقابتها 'مجتبی كریم زاده' قهرمان موتور كراس آسیا ، به دلیل قهرمانی در چندین دوره از مسابقات كشوری ، به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب شد.

این مسابقات در شرایط سخت آب و هوایی و پیست گل آلود، برای نخستین بار، در شهركرد برگزار شد. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.