سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش به شهروندان با اجرای نمایش نقالی در میدان تجریش

مسئول آموزش شهروندی ناحیه سه گفت:اداره آموزش شهروندی ناحیه سه با همکاری سرای محله گلابدره دراسفند ماه سال جاری اقدام به اجرای نمایش خیابان به شکل نقالی در ضلع شرقی میدان تجریش برای آموزش شهروندان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا روح افزار افزود: آموزش ها در خصوص موضوعات ترافیک، پسماند، حقوق شهروندی، آسیب های اجتماعی، وظایف شهروندی، آپارتمان نشینی و صرفه جویی صورت گرفت.
وی بیان کرد: برگزاری چنین نمایش هایی باعث ترغیب و تشویق همشهریان گرامی برای آشنایی و به کارگیری این موضوعات در مسایل خانوادگی و زندگی شهری خواهد شد.
روح افزا در این خصوص افزود: اداره آموزش شهروندی با همکاری اداره بازیافت ناحیه در اسفند ماه سال جاری با نزدیک شدن به بهار طبیعت و داشتن محیطی سالم و شاداب و بهاری زیبا، اقدام به برگزاری آموزش بازیافت به صورت نمایش حاجی فیروز در مدارس جمهوری، ایران، کاشفی و خانه بازی محلات گلابدره و امامزاده قاسم(ع) نمود.
وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این برنامه آشنایی دانش آموزان و شهروندان با چگونگی جدایی پسماندهای تر و خشک، بازیافت صحیح کاغذهای باطله مدارس و آشنایی برای داشتن محیط زیست سالم از طریق بازیافت است./ف
برچسب ها: آموزش ، شهروندان ، نقالی ، تجریش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.