سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بیانیه آیت الله علوی گرگانی در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان

آیت الله علوی گرگانی با صدور بیانیه ای کشتار شیعیان پاکستان را محکوم و تاکید کرد کسانیکه با چراغ سبز صهیونیزم بین الملل و خواب آلودگی مجامع حقوق بشر در کشورهای مختلف اسلامی دست به این جنایات می زنند به زودی در پیشگاه عدل الهی مؤاخذه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، در این بیانیه آمده است : بار دیگر دستهای انسانهایی بی منطق و دور از محبت و انسانیت به خون افرادی مظلوم آغشته گردید که تنها گناه آنها پیروی از مکتب فرزندان رسول الله (ص) است.

آنها که با چراغ سبز صهیونیزم بین الملل و خواب آلودگی مجامع حقوق بشر به راحتی در هر کجای ممالک اسلامی از عراق و بحرین گرفته تا پاکستان دست به ترور و کشتار میزنند به زودی در پیشگاه عدل الهی مؤاخذه خواهند شد .

اینجانب این مصیبت دردناک را در درجه اول به ساحت قدس الهی بقیة الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه تسلیت گفته و سپس به عموم شیعیان مخصوصا شیعیان پاکستان تعزیت میگویم و از دولت پاکستان میخواهم که با اینگونه رفتارها به شدت و قاطعیت برخورد کرده و از شیعیان نیز میخواهم که همواره با دلی پاک دعاگوی فرج باشند تا این مصیبتها هر چه زودتر پایان پذیرد."/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.