سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با کنترل مستقیم شهردار منطقه صورت گرفت؛

تلاش ستاد برف روبی منطقه 22 برای بازنگهداشتن جریان تردد در شبکه های بزرگراهی و اصلی

همزمان با آغاز بارش برف زمستانی، ستاد برف روبی منطقه 22 با آمادگی کامل تمام تلاش خود را مبنی بر باز نگه داشتن مسیرهای بزرگراهی و شریانی به کار بست.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 22، با شروع بارش برف از اولین دقایق روز گذشته، ستاد برف روبی منطقه که از ماهها پیش با تجهیز به ادوات لازم در آماده باش کامل به منظور برف روبی و باز نگه داشتن مسیر تردد شهروندان در حین بارش برف به سر می برد، فعالیت خود را با حضور و کنترل مستقیم شهردار منطقه و قائم مقام وی، معاونان حوزه های مختلف، شهرداران نواحی 4 گانه، رییس اداره خدمات شهری و ... آغاز کرد.
حسین مرادی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: « با آغاز بارش برف نسبتا سنگین در محدوده شمال غربی پایتخت، برف روبی و باز نگه داشتن معابر بزرگراهی و شریانی منطقه در اولویت اقدامات قرار گرفت و  حین اجرای عملیات برف روبی، بزرگراههای آزادگان و شهید خرازی با استفاده از ادوات برف روبی و بکارگیری نیروی انسانی طی چندین مرحله  و ضمن هماهنگی های لازم با مسئولان راه وترابری برف روبی شد. باز نگه داشتن مسیر دسترسی به ایستگاهها و پایانه های مترو، مساجد، مدارس و دیگر مراکز اجتماعی از دیگر برنامه هایی بود که از سوی ستاد برف روبی با جدیت فراوان صورت گرفت و خوشبختانه طی ساعات بارش برف، هیچگونه مشکلی مبنی بر انسداد مسیر در گوشه و کنار منطقه 22 پیش نیامد. به منظور نگهداری از فضای سبز نیز عملیات برف تکانی از درختان و فضای سبز نیز با تلاش عوامل کارگری در حالی که بارش برف همچنان ادامه داشت، به اجرا در آمد. »
وی در خصوص امکانات و تجهیزات ستاد برف روبی منطقه نیز خاطر نشان کرد: «  ستاد برفی روبی منطقه 22 امسال با امکانات کامل شامل ماشین آلات، نیوری انسانی فعالیت می کند. 8 سایت برف روبی در نواحی 4 گانه برپا شده که از میان آنها، 4 سایت بعنوان ستادهای مرکزی برف روبی به فعالیت می پردازند. حدود 300 مخزن شن و نمک مخصوص نیز از مدتی پیش با کیسه های حاوی شن مخصوص شارژ شده که در معابر بزرگراهی و شریانی، نقاط حساس همچنین در مساجد و مدارس منطقه تعبیه شده اند. همچنین از ماههای پیش در خصوص ارائه خدمات بهینه به شهروندان و واکنش به موقع درمواقع ضروری، در زمان بارش برف در معابر بزرگراهی و اصلی هماهنگی های لازم با مسئولان راه وترابری ،راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و بخشداری کن به منظور ارائه خدمات در جاده روستایی وردیج و واریش صورت گرفته و با مشخص شدن پهنه ها، معابر نیز اولویت بندی شده است./ف
برچسب ها: کنترل ، مستقیم ، شهردار ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.