سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشكر فيروز آبادي در جمع خبرنگاران:

موضع رسمي ايران دفاع از سوريه است/ مردم در انتخابات فريب شعارها را نخورند

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح با اشاره به اينکه موضع رسمي ما دفاع با تمام وجود از سوريه است، گفت: مخالفين سوريه تحت فرماندهي القاعده گروهي اندک و بي‌ريشه هستند اما دولت سوريه تنها نيست زيرا با يک ملت نمي‌توان جنگيد و سوريه يک ملت است.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر "سيدحسين فيروز آبادي" در حاشيه همايش دفاع ملي دفاع همه جانبه در جمع خبرنگاران درباره مسائل سوريه اظهار داشت: موضع رسمي ما دفاع با تمام وجود از سوريه است.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره به رسميت شناختن مخالفين سوري از سوي اتحاديه عرب تصريح کرد:‌ نيروهاي معاند سوري نيروهايي هستند که از سراسر سرزمين‌هاي اسلامي دعوت شده و يا قرار داد بسته‌اند که تحت فرماندهي القاعده با حاکميت سوريه بجنگند و گروهي از مردم و جوانان سوريه نيز متاسفانه فريب القاعده را خورده‌اند.

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: به رسميت شناختن مخالفين سوري هيچ نتيجه‌اي براي آنها و اتحاديه عرب ندارد زيرا آنها گروهي اندک و بي‌ريشه هستند که تعلقي به خاک سوريه نداشته و براي اهداف رژيم صهيونيستي و آمريکا مي‌جنگد.

سرلشکر فيروز آبادي اظهار داشت: ما توصيه مي‌کنيم که کشورهاي غربي اين مصيبت را به سرخود نياورند نه به خاطر اينکه ايران عکس‌العملي نشان مي‌دهد بلکه به دليل اينکه دولت سوريه تنها نيست و يک ملت است لذا با يک ملت نمي‌توان جنگيد و حقوق آن را ناديده گرفت.

وي تصريح کرد: حداکثر کاري که آنها مي‌توانند انجام دهند تجزيه سوريه است که به شدت جريان القاعده اين قضيه را پيگيري مي‌کند اما تلاش‌هاي آنها به جايي نمي‌رسد.

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح درباره اظهارات ديروز خود مبني بر فتنه 92 گفت: من در آن سخنراني مثال زدم و راجع به بحث تهاجم رواني و جنگ نرم صحبت مي‌کردم که يک نمونه آن فتنه 88 بوده و ارتباطات آن از خارج کشف شده و گفتم که ممکن است در فتنه 92 نيز اصلا اين روش فتنه نباشد و به نام عدالت، آزادي، ولايت و دفاع از امام زمان(عج) صورت بگيرد.

سرلشکر فيروز آبادي افزود: مردم نبايد فريب اين شعارها را بخورند و تبيين اصول انقلاب تنها با مقام معظم رهبري است و نبايد از ا ين اصول جدا شد.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح درباره نشانه‌ها فتنه 92 خاطر نشان کرد: من يک سرباز و در پادگان هستم و شما که در بيرون هستيد بايد آن نشانه‌ها را ببينيد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مخالفین ، سوریه ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.