سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور 50 هزار سند اعیانی در شهرهای زیر 25 هزار نفر

معاون مسکن شهر سازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از صدور 170 هزار سند مادر و 50 هزار سند اعیانی برای واحدهای مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر خبر داد.

جواد حق شناس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران افزایش قیمت مصالح ساختمان در بالا رفتن قیمت مسکن بازار داخل موثر بوده است گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روزانه مجوز ساخت چندین پروژه مسکن مهر را صادر می کند بنابراین افزایش قیمت مصالح ساختمانی در بالا رفتن قیمت بسیار موثر بوده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر تیر آهن و فولاد با نرخ 2 هزار و 200 تومان خریداری می شود و افزایش دستمزد کارگران نیز در رشد قیمت مسکن موثر بوده است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: قدرت ساخت مسکن نتوانسته از افزایش قیمت مصالح ساختمانی تاثیر بگیرد و میزان ساخت و ساز را کاهش دهد.
وی با بیان اینکه تنها دارندگان شرایط مسکن مهر می توانند اقدام به خرید و فروش مسکن مهر کنند گفت: با اتمام اقساط تسهیلات دارندگان مسکن مهر می توانند به واحدهای خود را به فروش برسانند.
حق شناس در ادامه اظهار داشت: فروش اقساطی واحدهای مسکن و ساکنانی که قسط چهارم خود را به بانک پرداخت کرده اند دارای سند مادر واحدهای خود هستند تعداد آن به 170 هزار واحد می رسد.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در ادامه توضیح داد: 50 هزار واحد مسکن مهر نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر سند اعیانی خود را دریافت کرده و در گرو بانک برای اخذ تسهیلات قرار گرفته اند.
حق شناس در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی مقدماتی برای صدور اسناد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است اما وظیفه اصلی برای صدوراسناد در واحدهای مسکن مهر شهرهای بالا و زیر 25 هزار نفر به عهده سازمان ملی زمین و مسکن است./ک
برچسب ها: سند ، اعیان ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.