سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش اينديپندنت از وضعيت بحراني دانشگاههاي انگليس

روزنامه اينديپندنت در گزارشي به روند صعودي بيماريهاي روحي و خودکشي در دانشگاههاي انگليس و تبديل شدن آن به چالشي جدي پرداخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ به نوشته شماره امروز روزنامه ايندي پندنت در اينترنت: يک گزارش جديد در انگليس حاکي از قصور وسيع در  دانشگاههاي اين کشور در انجام وظايف شان در مراقبت از دانشجويان دوره ليسانس است،‌ از جمله به فرهنگ افراط در مصرف مشروبات الکلي در ميان دانشجويان  و کمک به دانشجويان جوان در سازگاري با زندگي دانشجويي بي توجه اند.

اين گزارش که بر اساس نظرخواهي از مربيان مراکز آموزشي دولتي و خصوصي تنظيم شده است، در حالي منتشر مي شود که شواهد فزاينده اي دال بر روند صعودي مشکلات روحي و افزايش شديد موارد خودکشي در ميان دانشجويان تمام وقت وجود دارد. 

همچنين نتايج مطالعه اخير کالج سلطنتي روانکاوان نشان داد، در بيست و نه درصد دانشجوياني که به مراکز خدمات درماني ارجاع داده شده اند،‌ سطوح پاييني از اضطراب و آشفتگي روحي تشخيص داده شده است.

سال گذشته، اداره آمار ملي انگليس در گزارشي از افرايش 36 درصدي تعداد دانشجويان پسر که بين سالهاي 2007 تا 2011 خودکشي کردند، خبر داد. دانشجويان دختري که طي همان دوره خودکشي کردند، افزايش دو برابري داشت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.