سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله حسینی بوشهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گزارش ضرغامی درباره نقشه‌های تبلیغاتی و جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب جامع بود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ریاست سازمان صدا و سیما در سیزدهمین اجلاس خبرگان گزارشی را درباره بحث ماهواره‌ای و نقشه‌های دشمنان در بعد تبلیغاتی و جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی ارائه کرد.

 آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره مسائل مطرح شده در سیزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در این اجلاس از ریاست سازمان صدا و سیما برای ارائه توضیحاتی درباره ارائه مسائل فرهنگی دعوت شد.
 
وی اظهار داشت: ریاست سازمان صداو سیما درباره مباحث ماهواره‌ای و نقشه‌هایی در بعد تبلیغاتی در جنگ نرم علیه انقلاب ما در حال انجام است. و همچنین درباره برنامه های صدا و سیما برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان گزارشاتی را ارائه کرد که خوب و جامع بود.  
 
 نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: ماهواره امروز ظرفیت‌های بسیار بالایی در جهات مثبت و منفی دارد؛ نمایندگان مجلس خبرگان نیز دغدغه‌های خود را در این باره مطرح کردند.  
 
آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه اعضای مجلس خبرگان رهبری نگرانی‌های خود را درباره جامعه، معیشت مردم، مسائل اخلاقی و فرهنگی مطرح کردند، تصریح کرد: بررسی مسائل اخلاقی و فرهنگی جامعه در دستور کار این اجلاس بود و بندهایی نیز در بیانیه پایانی در رابطه با دغدغه‌های جهان اسلام و توطئه‌های دشمنان علیه مسلمانان پیش‌بینی شد.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: حسینی ، بوشهری ، خبرگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.