سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

آمادگی زرند برای استقبال از گردشگران نوروزی

شهرستان زرند برای استقبال از گردشگران نوروز 92 با ارائه برنامه های متنوع آماده است.

محمد اسلامی ، رئیس میراث فرهنگی و دبیرستاد تسهیلات سفر شهرستان زرند درمصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت: ایجاد نمایشگاه سوغات وصنایع دستی در پارک شهید، برگزاری تورهای گردشگری وپذیرایی از گردشگران در روستاهای این شهرستان، اسکان مسافران نوروزی در مدارس و تجهیز مکان استرحت آنها به تمام امکانات رفاهی ازجمله برنامه های این ستاد در نوروز 92 است.

وی از برگزاری جشنواره های شاد از25تا 28اسفندماه جاری در این شهرستان خبر داد وافزود: همچنین جشنواره های نوروزی دیگری از 10فروردین به مدت یک روز در سالن ارشاد اسلامی این شهر برگزار می شوند.

اسلامی اعزام مسافران نوروزی به تورهای گردشگری بصورت رایگان، ایجاد چادرهای اسکان موقت در پارک شهید را ازدیگر برنامه های این ستاد عنوان و تصریح کرد: اعزام تور گردشگری زیارتی به امامزاده عبدالله(ع) مطهرآباد برای مسافران نوروزی بصورت رایگان در نخستین روز از نوروز92انجام می شود.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان زرند با اشاره به اینکه این تورها به ترتیب ایام نوروز صورت می گیرد ، خاطرنشان کرد: تور گردشگری ،اکوتوریسم در روستای گیسک، گردشگری وجاذبه های تاریخی وبازیهای محلی در روستای احمدآباد،گردشگری وزیبایی هایی روستای سرتخت برای گردشگران نوروزی بصورت رایگان صورت می گیرد.

اسلامی برگزاری اعزام به روستاهای ختم سربنان و ده اصغر ریحانشهر را از دیگر برنامه های ستاد تسهیلات نوروز ی این شهرستان اعلام کرد.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه سوغات وصنایع دستی در محل پارک شهید خبر دادو گفت: این نمایشگاه در قالب 10غرفه توانمندیهای این شهرستان را در معرض دید گردشگران نوروزی قرار می دهد./ع

برچسب ها: زرند ، آمادگی ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.