سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

کولاک شديد در گردنه کوهين/رفت و آمد به کندي صورت مي گيرد.

بارش برفي که ازشب گذشته دراستان قزوين آغاز شده است همچنان در جاده هاي استان ادامه دارد و در حال حاضر در گردنه کوهين کولاک شديد گزارش شده است .

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران قزوين فرمانده پليس راه استان قزوين گفت : در حال حاضر کولاش شديدي در گردنه کوهين وجود دارد که موجب شده رفت و امد خودروها به کندي صورت گيرد .

سرهنگ حسيني از رانندگان خواست با توجه به بارش برف و کولاک شديد تا انتهاي عصر امروز با رعايت کردن نکات ايمني حتما زنجير چرخ به همراه داشته باشند و شهروندان استان از سفرهاي غير ضروري پرهيز کنند .

البته بارش برف شب گذشته تا جايي پيش رفته است که کارشناس اداراه هواشناسي بيشترين بارش برف را با 15 سانتيمتر در شهر اوج گزارش کرده است .

غفورفلاح با بيان اين که درشب گذشته 3 سانتيمتر برف هم درقزوين صورت گرفته است اظهار داشت : در شبينه روز گذشته دماي هواي قزوين بين سه درجه سانتيگراد زير صفر تا دودرجه سانتيگراد بالاي صفر در نوسان بوده است .

وي تصريح کرد: در شبانه روز گذشته آوج با 10 درجه سانتيگراد زير صفر سردترين و رازميان با 13 درجه بالاي صفر گرمترين شهرهاي استان بوده اند .

به گفته فلاح ميزان رطوبت دماي استان هم بين 46 تا 86 درجه سانتيگراد در نوسان بوده است .

کارشناس اداره کل هواشناسي استان قزوين آسمان استان را تا ساعات پاياني امشب همراه با وزش باد شديد و کاهش افت دما عنوان کرد و گفت : به طورحتم اين سامانه بارشي به تدريج ازاواخروقت امشب از آسمان استان خارج مي شود./ع

برچسب ها: کولاک ، گردنه ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.