سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویایی بازار کار با مشاوره شغلی در مهارت آموزی

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: هدایت و مشاوره شغلی در مهارت آموزی به همراه به کارگیری و معرفی شیوه های کاربردی در زمینه تعالی کیفیت در نظام های آموزشی یکپارچه بر پویایی بازار کار نقش به سزایی دارد.


کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هدایت و مشاوره شغلی در مهارت آموزی، به کارگیری و معرفی شیوه های کاربردی در زمینه تعالی کیفیت در نظام های آموزشی یکپارچه بر پویایی بازار کار نقش به سزایی داشته و زمینه ساز توسعه اشتغال خواهد بود.

وی ارایه مقالات کاربردی، تبادل نظر علمی میان محققان و دانش پژوهان را از شیوه های افزایش کیفیت در نظام آموزشی یکپارچه خواند و افزود: بهره گیری از آخرین یافته ها در زمینه رویکردهای سازمان های متولی ارزشیابی، ممیزی و تضمین کیفیت در نظام های آموزشی یکپارچه، فراهم کردن زمینه همکاری علمی میان انجمن های برگزار کننده جهت ارتقای مهارت های نظری و عملی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان کرد: مقالات علمی پژوهشی ارایه شده در دومین کنفرانس کیفیت و ارزشیابی نظام های آموزشی کشور، راهکارهای جدید را در امر آموزش و تضمین کیفیت در نظام های آموزشی را ایجاد می کند./ز

برچسب ها: بازار ، مهارت ، پویایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.