سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره راه لاریجان مازندران:

برف 70 درصد از مسیرهای روستایی محور هراز را مسدود کرد‌

رئیس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان مازندران گفت: به دلیل کولاک شدید و بارش برف 70 درصد از مسیر روستایی محور هراز و بخش لاریجان مازندران مسدود شده و این محورها تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علی نوری‌پور اظهار داشت: هم‌اکنون به دلیل کولاک شدید و بارش برف 70 درصد از مسیر روستایی محور هراز و بخش لاریجان مازندران مسدود شده است.

وی با اعلام اینکه از شدت بارش برف در این منطقه کاسته و ریزش برف در حال حاضر خفیف گزارش شده است، گفت: محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان مازندران تصریح کرد: از ساعت 18 روز گذشته با کولاک شدید، بارش برف و لغزندگی بیش از حد هراز این محور پرتردد کشور مسدود شده و در روستاهای آبگرم، لاسم و پردمه این بخش نیز بیشترین بارش برف به میزان 25 سانتیمتر گزارش شده است.

نوریژ‌پور با بیان اینکه زمان دقیق بازگشایی محور هراز مشخص نیست، اذعان داشت: افرادی که قصد تردد به پایتخت کشور را دارند می‌توانند از دیگر محورهای مواصلاتی مازندران استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه بارش برف و کولاک در منطقه امامزاده هاشم تا آبشار پلور همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: همه نیروها و عوامل راهداری با استقرار خودروهای سنگین برف‌روب و بازکننده مسیر برای بازگشایی محور هراز تلاش و کوشش دارند.

به گفته نوری‌پور، با قرار گرفتن در آستانه فصل بهار و شکوفه‌دهی درختان سیاه ریشه منطقه لاریجان ریزش برف و کولاک شدید می‌تواند نتیجه منفی بر بارور شدن درختان و محصول‌دهی‌شان داشته باشد.
برچسب ها: هراز ، روستایی ، مازنداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.