سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسگري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گزارشگر حقوق بشر در خدمت غرب و منافقين/ گزارش‌هاي مغرضانه "احمد شهيد" نقض حقوق ملت ايران است

يك حقوقدان بين‌المللي گفت: سازمان ملل نبايد فضاي حقوقي ايران را مبتني بر گزارش‌هاي واهي احمد شهيد قلمداد كند و اين در حالي است كه گزارش‌هاي مغرضانه وي حقوق ملت ايران را نقض مي‌كند.

"يداله عسگري" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در مورد آخرين گزارش "احمد شهيد" گزارشگر سازمان ملل، اظهارداشت: احمد شهيد از ابتداي ماموريت خود در سازمان ملل تحت هيچ شرايط منطبق با موازين و مقررات حقوقي گزارش‌هاي خود را ارائه نكرده است.

**مقابله با جرائم حق هر كشوري است

اين حقوقدان بين‌المللي ادامه داد: در هر كشوري مقابله با جرائم مختلف و مجازات مجرمان سابقه دار يك حق قانوني است و نكته جالب اين كه طبق گزارش بي پايه و اساس اين گزارشگر سازمان ملل، اعدام قاچاقچيان مواد مخدر، زورگيران شرور و عاملان ناامني در ايران نقض حقوق بشر به شمار رفته است!

** آن روي سكه جهان غرب در مورد حقوق بشر

عسگري با بيان اين كه گزارش‌هاي احمد شهيد آن روي سكه ديدگاه‌هاي غرب را در زمينه حقوق بشر رو كرده است، اظهار داشت: دفاع از حقوق بشر از سوي غربي‌ها فقط يك دستاويز بري چپاول و قدرتنمايي در ساير كشورهاست، چرا كه همين غربي‌ها بدترين جنايانت را عليه بشريت اعمال مي‌كنند.

وي در ادامه به بخش ديگري از گزارش موهوم احمد شهيد عليه ايران اين چنين اشاره كرد: بخشي از گزارش احمد شهيد به نقض حقوق اقليت‌ها در ايران اشاره شده و اين در حالي است كه قانون اساسي كشورمان نگاه ويژه اي به اقليت‌هاي ديني داشته و امروز پيروان ساير اديان الهي در مجلس شوراي اسلامي نماينده دارند.

** "احمد شهيد" در خدمت مطامع غرب و منافقين

عسگري تصريح كرد: تمامي گزارش‌هايي كه احمد شهيد تا امروز در مورد ايران ارائه كرده است، منطبق با منويات و راهبردهاي گروه تروريستي منافقين تدوين شده و اين در حالي است كه اعضاء اين گروهك به دليل جنايات بيشمار و كشتار 12 هزار ايراني مظلوم در سال‌هاي متمادي بايد محاكمه شوند.

وي افزود: سازمان ملل نبايد فضاي حقوقي ايران را مبتني بر گزارش‌هاي واهي احمد شهيد قلمداد كند و اين در حالي است كه گزارش‌هاي مغرضانه احمد شهيد حقوق ملت ايران را نقض مي‌كند.

** گزارش‌هاي مغرضانه سازمان ملل را زير سوال مي‌برد

اين حقوقدان بين‌المللي خاطرنشان كرد: صداقت و انصاف بايد يكي از مهمترين ويژگي گزارشگران حقوق بشر در سازمان ملل باشد و اين در حالي است كه هيچ گزارش احمد شهيد در مورد ايران، تاكنون بر اين دو اصل ارائه نشده و اين براي سازمان ملل به عنوان ركن اصلي دفاع از مسايل بشري با اين گزارش‌ها مورد سوال واقع مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احمد ، شهید ، گزارش ، مغرضانه ، نقض ، حقوق ، بشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.