سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

حرکت تیم فولاد ماهان سپاهان در مسیر قهرمانی تیراندازی با کمان ماهان

باشگاه فولاد ماهان سپاهان به جهت نظم و سازماندهی ستادی خود باعث ایجاد نظم در تیم های تحت نظرخود نیز گردیده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان  وبنابر اعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ تیم تیر اندازی باکمان باشگاه فولاد ماهان سپاهان در چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور مقام قهرمانی این رقابت ها را از آن خود نمود.
سرمربی تیم فولاد ماهان سپاهان در خصوص تیم تیر اندازی با کمان ماهان چنین عنوان داشت:خرداد ماه سال جاری با نظر مساعد هیئت مدیره باشگاه فولاد ماهان تیم تیراندازی با کمان شکل گرفت . از همان زمان تمامی تلاش خود را انجام دادم تا تیمی قدرتمند و در حد نام باشگاه فولاد ماهان سپاهان را ببندم.پس از آن این تیم با انجام تمرینات فشرده کار حرفه ای خود را آغاز نمود و در طول مسابقات موفق به غلبه بر کلیه حریفان خود شد. در دیدار مرحله فینال نیز که به میزبانی باشگاه فولاد ماهان سپاهان و در سالن مخابرات اصفهان برگزار گردید کمانداران ماهانی موفق به شکست حریفان خود شده و بر سکوی قهرمانی ایستادند.
حبیبیان در خصوص نقش باشگاه فولاد ماهان سپاهان در کسب قهرمانی تیم تیراندازی باکمان این باشگاه اظهار داشت:مدیریت قوی محمدرضا ساکت که سبب ایجاد روحیه ای خاص در تیم گردیده بود نقش به سزایی را در کسب این پیروزی داشت.باشگاه فولاد ماهان سپاهان به جهت نظم و سازماندهی ستادی خود باعث ایجاد نظم در تیم های تحت نظر خود نیز گردیده است.من از طرف خود و به نمایندگی از بازیکنان تیم ماهان از حمایت ها و پشتیبانی های بی دریغ مدیران و مسئولان باشگاه فولاد ماهان سپاهان تشکر می نمایم . به جرات اعلام می دارم اگر این سازماندهی و حمایت از این تیم وجود نداشت امکان کسب این افتخار غیر ممکن بود./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.