سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسيب شناسي تلفن‌هاي همراه تصويري در راديو معارف

برنامه «سايه روشن» راديو معارف به بحث آسيب شناسي تلفن‌هاي همراه تصويري مي‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي رسانه ملي؛  برنامه «سايه روشن» كه به بحث در مورد نقش و تأثير رسانه‌هاي مدرن در جامعه مي‌پردازد؛ اين هفته به بحث جنجالي اين روزها يعني آسيب شناسي تلفن‌هاي همراه تصويري خواهد پرداخت. 
با واكنش مراجع معظم تقليد نسبت به استفاده از تلفن‌هاي همراه تصويري، ضرورت كنكاش در آسيب ها، شرايط و جوانب براي ترويج و گسترش اين خدمات نسل سوم اپراتورهاي تلفن همراه در ايران معلوم مي‌شود. البته به طور مطلق نمي‌توان نظر داد كه اين تكنولوژي مي‌تواند به نفع جامعه باشد و يا اينكه ضرر‌هايي را در پي خودآورد.اما بايد آسيب‌هاي اين فناوري از هم‌اكنون پيش‌بيني شده و براي آن چاره‌اي انديشيده شود. كاري كه برنامه «سايه روشن» سعي دارد با استفاده از نظرات و بحث هاي كارشناساني از حوزه‌هاي علميه و همينطور كارشناسان حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات همچون مهندس ابراهيم خرم نژاد، انجام دهد. 
گفتني است؛ برنامه «سايه روشن» كاري از گروه فرهنگ وادب به سردبير تهيه كنندگي و نويسندگي ابوالفضل سليماني و مجري كارشناسي حسين غفاري شنبه 19 اسفند 91 از ساعت 17:00 روي آنتن شبكه راديويي معارف خواهد رفت./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.