سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

طلایی شدن مجمع خیران آمل

اعضای هیات مدیره اتحادیه طلافروشان شهرستان آمل در اقدامی ارزشمند وخداپسندانه 639 میلیون ريال اهدایی اعضای این اتحادیه را برای تسریع در ساخت تنها مرکز شیمی و پرتودرمانی این شهرستان به مجمع خیران آمل تقدیم کردند .

رئیس هیات مدیره مجمع خیران آمل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندان گفت:این کمک نقدی اتحادیه طلافروشان آمل برای ساخت مرکز شیمی درمانی این شهرستان،اهداء شد.

حیدرزاده افزود:صنف کمپرسی داران شهرستان آمل هم که "دلاور فلاح" مدیر عامل این صنف در تسریع روند ساخت مرکز شیمی درمانی، تعداد 130 کامیون شن وماسه و مخلوط کوهی را برای عملیات ساختمانی این مرکز تقبل و اهداء کردند.

وی با اشاره به اینکه بخش های غیردولتی آمل تاکنون 4 میلیارد و500 میلیون ريال برای ساخت مرکز شیمی درمانی آمل کمک کردند،تصریح کرد:این مرکز در زمینی به مساحت دو هزار و400 مترمربع و زیربنای هزار و100 مترمربع در سه طبقه در پشت فضای خالی اورژانس بیمارستان امام علی ( ع ) مطلوب و برابر برنامه زمانبندی پیش می رود.

رئیس هیات مدیره مجمع خیران آمل گفت: بر اساس تفاهم نامه میان مجمع خیران آمل ودانشگاه علوم پزشکی مازندران مقررشد، 40درصد مراحل ساخت را مجمع خیران و 60 درصد ساخت و تجهیز مرکز شیمی درمانی آمل را دانشگاه علوم پزشکی مازندران هزینه کند.

حیدرزاده، به وجود بیش از هزار بیمار سرطانی در این شهرستان که نیاز به شیمی وپرتو درمانی دارند، اشاره کرد و افزود:متاسفانه به علت نبود این مرکز در آمل و تنها مرکز شیمی درمانی مازندران در بابلسر موجب شده تا ساخت این مرکز با کمک مجمع خیران شهرستان وکمک دانشگاه علوم پزشکی مازندران آغاز شود

وی، از خیران و مردم سخاوتمند شهرستان آمل خواست برای تسریع در ساخت مرکز شیمی و پرتودرمانی این شهرستان که مورد نیاز جدی بوده و از انتقال بیماران به خارج از استان وشهرستان جلوگیری خواهد کرد،به شماره حساب در نظر گرفته شده برای این کارخیر بانک صادرات ( 010222247300 ) و بانک ملی ( 010569014005 ) کمک کنند./ع

برچسب ها: مجتمع ، خیران ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.