سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

تبديل حفظ منابع طبيعي به فرهنگ عمومي

فرماندار شهرستان آمل،حفظ منابع طبیعی را لازمه عمومیت پیدان کردن فرهنگ حراست از این عرصه ها در میان مردم و ارگان های نظارتی در این بخش دانست.

اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندان گفت:حفاظت از منابع طبيعي فقط به عهده دستگاه منابع طبيعي نيست بلكه با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري كه فرهنگ منابع طبيعي بايد به معارف عمومي تبديل شود،همه در حفظ و صيانت از عرصه هاي طبيعي تلاش کنند.

وی منابع طبيعي و استفاده ازاین عرصه ها را متعلق وحق قانونی مردم دانست و افزود:همه مردم جامعه بخصوص بهره برداران از منابع طبيعي بايد ضرورت حفظ و حراست از اين منابع و عرصه هاي ملي را مدنظر قرار دهند،چرا که منابع طبيعي از سرمايه هاي ملي است كه بايد به خوبي از آن محافظت كرد تا براي نسل هاي آينده مثمر ثمر باقي بماند.

فرماندار شهرستان آمل تصریح کرد:حفظ منابع طبيعي به عنوان سرمايه ملي زمينه ساز توسعه پايدار است،چرا كه منابع طبيعي متعلق به مردم است و آنها بايد در حفظ و نگهداري آن مشاركت داشته باشند.

اکبرزاده،مهم‌ترين رسالت منابع طبيعي را تبيين اهميت حفاظت از عرصه هاي منابع طبيعي براي عموم مردم بيان کرد و گفت:جامعه بايد با مزایای حفظ منابع طبيعي آشناشوند و هدف اصلي هفته منابع طبيعي و آبخيزداري،فرهنگ‌سازي و ترويج منابع طبيعي است تا عموم مردم با مزيت‌هاي اين مهم بيشتر آشنا شوند./ع

برچسب ها: حفظ ، منابع ، طبیعی ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.