سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

سرمایه گذاری در مقاطع تحصیلی پایه کلید حل مشکلات تربیتی

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت : مقدمات مشکلات تربیتی که سبب بروز مسائل بزرگ دیگری چون اعتیاد می شود در دوره های نوجوانی و جوانی آغاز می شود که سرمایه گذاری و توجه بیشتر به امور تربیتی در مقاطع تحصیلی پایین تر و پایه می تواند از بروز این مشکلات جلوگیری کرده و آنها را حل کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، سعیدی در همایش امور تربیتی با اشاره به نقش اسلام در امور تربیتی به مطابقت اندیشه ، گفتار و رفتار و سبک زندگی با اسلام تاکید کرد.

وی همچنین افزود: بسیاری از مشکلاتی که در جامعه است به دست مربیان پرورشی و بهداشت و مشاورین قلبل حل است چرا که آنان می توانند با تربیت درست و اصولی نوجوانان از بروز مشکلات بزرگتر پیشگیری کنند.

سعیدی با بیان اینکه کشور ما در وضعیت جا به جایی نسلی قرار دارد اضافه کرد:دهه کنونی برای ما بسیار سرنوشت ساز است و نسل بعدی باید با تدابیر نسل کنونی محمکتر و بهتر از نسل قبلی باشد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز گفت : امروزه سن اعتیاد در جامعه کاهش یافته است و توجه به امور تربیتی چون فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی و ایجاد فضای مطلوب در مدارس می تواند این مشکل را حل کند.

اکرمی در همایش امور تربیتی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین گفت: برای پاسخگویی به مشکلات جامعه توجه متوازن به ساحت های مختلف تربیتی از جمله تربیت سیاسی، دینی و اعتقادی ضرورت دارد.

وی همچنین افزود بنیاد خانواده امروزه دچار مشکل شده است و آموزش مستمر می تواند باعث ایجاد روابط صحیح در خانواده شود.

اکرمی با بیان اینکه نهاد های فرهنگی و هنری و مذهبی همانند مدارس نفش مهمی در تربیت اصولی دارند افزود: آموزش و پرورش با همکاری این نهادها مسائل تربیتی را حل می کند. /ع

 

برچسب ها: سرمایه ، گذاری ، مشکلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.