سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه درگيري ها در شماري از شهرهاي مصر

تظاهرکنندگان مصری و نیروهای امنیتی در شهر پورت سعید به شدت با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم ، درگیری ها میان تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی در شهر پورت سعید مصر برای جهارمین روز متوالی ادامه یافت. محمد مرسی رئیس جمهور این کشور در حال بررسی سپردن حفظ امنیت این شهر به ارتش مصر است.

این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود: اوضاع در شهر پورت سعید در شمال شرقی مصر همچنان ملتهب است به طوری که درگیری ها میان تظاهرکنندگان و نیروهای پلیس ادامه دارد و نیروهای پلیس گازهای اشک آور را به سوی معترضان پرتاب می کنند و تظاهرکنندگان نیز به سنگ پراکنی مشغول هستند.

تظاهرکنندگان مصری شیشه های کوکتل مولوتوف را به مقر سازمان امنیت پرتاب کردند و بیشتر این درگیری ها در برابر مقر سازمان امنیت و زندان این شهر متمرکز است چرا که متهمان به دست داشتن در حادثه خونین ورزشگاه پورت سعید در این زندان حضور دارند. در این درگیری های این شهر دویست و سی نفر زخمی شدند.

معترضان مرسی را مسئول ادامه درگیری ها در این شهر و دیگر شهرهای این کشور دانستند. شهرهای قاهره و المنصوره نیز شاهد درگیری ها بوده است. در درگیری میان معترضان و نیروهای پلیس در نزدیکی میدان التحریر ده ها نفر زخمی شدند. این درگیری ها پس از تشییع یکی از فعالان معترض رخ داد که چندی پیش در درگیری های سابق کشته شده بود.
برچسب ها: درگیری ، مصر ، معترض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.