سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار تيم فوتبال پرسپولیس؛

شیرینی از کريمي، کرانچار از یحیی عذرخواهی کرد!

سعید شیرینی برای عذرخواهی از کریمی پیشقدم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، شنیده ها حاکی است که سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در جایگاه ویژه استادیوم اصفهان در دیدار سرخپوشان با ذوب آهن در چهارچوب رقابت های جام حذفی در کارهای کریمی نشسته و از وی به دلیل کدورت های بوجود آمده و در میانه فصل دوازدهم از شماره 8 سرخپوشان عذرخواهی کرد و راز جادوگر خواسته تا تمام گذشته را پیش از شروع سال جدید فراموش کند.

زلاتکو کرانچار که در هتل کوثر که محل اسکان تیم پرسپولیس در اصفهان بود وبه دلیل ورود خود از گل محمدی، سرمربی این تیم عذر خواهی کرده و اظهار داشت که از حضور پرسپولیسی ها در هتل بی اطلاع بوده و قصد آن را نداشته که برای گل محمدی ایجاد حاشیه کند که جای وی را در پرسپولیس بگیرد.

* پاداش 2.5 میلیونی در انتظار سرخپوشان

گفتنی است: مسئولان سرخپوشان قصد دارند به دلیل پیروزی این تیم در برابر ذوب آهن برای هر یک از بازیکنان پاداش 2.5 میلیون تومانی در نظر بگیرند تا انگیزه لازم را در برابر حریف بعدی خود یعنی داماش گیلان افزایش دهند.

* مدیر عامل سرخپوشان گلی ای از بازی در اکباتان دارد

شایان ذکر است : محمد رویانیان اشاره کرده که ازاینکه دیدار پرسپولیس در برابر راه آهن به میزبانی لوکوموتیورانان برگزار گردد گله ای ندارد.
زیرا اگر این اتفاق برای یک بار رخ دهد و تیم میزبان متوجه شود که توانایی برگزاری مسابقات به میزبانی آنها را ندارد دیگر حواشی های این موضوع پایان می پذیرد .

* قول قهرمانی بازیکنان برای کاهش جریمه ها!

لازم به ذکر است: بازیکنان پرسپولیس طی نامه ای از مدیر باشگاه و مسئولان خواستند جریمه ای که جهت شکست پرسپولیس از حریفان درمیانه های فصل شامل آنها شد را با قول قهرمانی در جام حذفی نادیده بگیرند.

* کریمی به داماش می رسد

شنیده ها حاکی است که علی کریمی بازیکن شماره هشت سرخپوشان که به دلیل مصدومیت نتوانسته بود این تیم را در بازی های اخیر همراهی کند به بازی برابر داماش گیلان در چهارچوب رقابت های جام حذفی می رسد./مح
برچسب ها: شیرینی ، زلاتکو ، گل محمدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.