سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال بازگشت سارکوزي به دنياي سياست

نيکلا سارکوزي رئيس جمهوري پيشين فرانسه اعلام کرد قصد ندارد به سياست بازگردد اما ممکن است مجبور شود به خاطر فرانسه بار ديگر به عرصه سياسي بازگردد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ رئيس جمهوري پيشين فرانسه که در رقابت با فرانسوا اولاند در انتخابات رياست جمهوري ششم مه 2012 شکست خورد گفت: متاسفانه زماني وجود خواهد داشت که مسئله ديگر اين نخواهد بود که آيا مايل هستيد يا نه ،بلکه در برابر يک گزينه و الزام  قرار مي گيريد. در اين شرايط ، من نمي توانم همچنان بگويم خوشبخت هستم ، من دخترم را به مدرسه ببرم و در اقصي نقاط جهان کنفرانس بدهم . در اين مورد ،قطعا ، من مجبور خواهم شد دوباره به سياست روي آورم . در اين صورت صحبت از تمايل در ميان نيست بلکه وظيفه است زيرا موضوع فرانسه در ميان است.

رئيس جمهوري پيشين فرانسه از  زمان کناره گيري از قدرت در سال گذشته سياست را رها و زندگي خود را وقف خانواده اش کرده است و کنفرانس مي دهد.

براساس سخنان رئيس جمهوري سابق فرانسه که در مقاله اي در هفته نامه « والور اکتوئل» گزارش  شده است ، سارکوزي همچنين اعلام کرد  براي سروکله زدن با جهان سياسي که براي او دردسري کشنده است ، تمايلي ندارد.سارکوزي در پاسخ به پرسشي در خصوص احساس انتقامي که وي ممکن است داشته باشد ، گفت اين احساس بسيار بدي است ، علاوه بر اين من بايد از چه انتقام بگيرم؟ اينکه فرانسه در وضعي که سوسياليست ها آن را رها خواهند کرد به دست بگيرم . اگر بخواهم صادقانه بگويم چنين تمايلي ندارم.



برچسب ها: سیاست ، سارکوزی ، احتمال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.