سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

نفت شهر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و راهیان نور آماده است

نفت شهر از آمادگی این بخش مرزی برای پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی بویژه کاروان های راهیان نور در ایام تعطیلات نوروز 92 خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه شیرزاد صیدی گفت: برپایی 10 تخته چادر در مزار شهدای این بخش و آماده سازی یک واحد آموزشی 10 کلاسه و نیز تجهیز مهمانسراهای جهاد کشاورزی و شهرداری سومار برای اسکان مهمانان از جمله اقدامات انجام گرفته در این بخش است.

وی با اشاره به وضعیت جوی و آب و هوایی مساعد و مطلوب سومار در ایام پایانی سال و فصل بهار، تصریح کرد:انتظار داریم شمار زیادی از هموطنان بخصوص کاروان های راهیان نور این منطقه را بعنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب کنند.

بخشدار سومار اظهار کرد: اکیب های شبانه روزی امدادی و خدماتی برای ارایه خدمات مطلوب به بازدیدکنندگان از شهر سومار در ایام نوروز مستقر بوده و همه تلاش خود را بکار می گیرند تا مسافران نوروزی مشکلی نداشته باشند.


شهرستان قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با 25 هزار نفر جمعیت و 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق قرار دارد و بخش سومار - نفت شهر در مسافت 92 کیلومتری قصرشیرین و مجاور با مرز مندلی عراق قرار گرفته و دارای مناطق دیدنی و عملیاتی همچون نفت شهر، مزار شهدای گمنام سومار، گیسکه و بقعه متبرکه
امام زاده سید علی است./ع

برچسب ها: کرمانشاه ، مهمان ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.