سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

فعاليت تبليغاتي مستقل کانديداهاي جبهه پيروان تا زمان نهايي شدن نامزد اصلي

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: کانديداها مي‌توانند به صورت مستقل تبليغات و فعاليت‌هاي خود را انجام دهند تا زماني که در نهايت با نظر جامعتين يکي از آنان به عنوان کانديداي نهايي انتخاب شود.

حميدرضا ترقي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه حزب موتلفه اسلامي ليست خود را براي انتخابات شوراها به جبهه پيروان خط امام و رهبري ارائه کرده است، اظهار داشت: حزب موتلفه چند برابر تعداد کانديدايي که در تهران به عنوان عضو شوراهاي اسلامي شهر و روستا انتخاب مي‌شوند، اسامي خود را به جبهه پيروان معرفي کرده است.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با بيان اين که انتخابات شوراها بيشتر جايگاهي اجتماعي دارد، اظهار داشت: ورود احزاب و تشکل‌ها به عرصه رقابت‌هاي اجتماعي در مقطع کنوني پررنگ‌تر شده است.

وي تصريح کرد: با توجه به گستردگي نامزدهاي شوراها در سراسر کشور که به حدود 200 هزار نفر مي‌رسد همه احزاب نمي‌توانند به اين عرصه وارد شوند چرا که نيرو و توان اين مسئله را ندارند.

ترقي گفت: حزب موتلفه اسلامي در بيش از 200 شهرستان دفاتر فعالي دارد بنابراين مي‌تواند يکي از احزاب فعال در عرصه انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا باشد.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با بيان اين که افراد مد نظر حزب موتلفه در شهرستان‌ها نيز براي انتخابات شوراها در حال شناسايي هستند، تصريح کرد: شهرهاي بزرگ هم چون تهران، اصفهان، شيراز و مشهد براي انتخابات شوراها مورد نظر جبهه پيروان هستند و جبهه سعي مي‌کند در اين شهرها فعال‌تر باشد.

ترقي درباره فعاليتهاي انتخاباتي سه کانديداي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: براساس تصميمي که در جبهه پيروان گرفته شده است اين نامزدها مي‌توانند به صورت مستقل تبليغات و فعاليتهاي خود را انجام دهند تا زماني که در نهايت با نظر جامعتين يکي از آنان به عنوان کانديداي نهايي انتخاب شود.

وي خاطر نشان کرد: امکان تشکيل ائتلاف ميان کانديداي جهبه پيروان يعني آل اسحاق، باهنر و متکي به اين معنا که ستاد مشترکي ميان آنان تشکيل شود بعيد است اما هنگامي که يکي از آنان به عنوان کانديدا انتخاب شد سايرين همکار وي‌ مي‌شوند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، تشکل ، کاندیدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.