سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

احتمال بررسي 10 کانديدا در جمعيت ايثارگران/ نهايي شدن شاخص‌هاي رئيس‌جمهور آينده

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي از نهايي شدن شاخصه‌هاي انتخابات رئيس جمهور براساس بيانات مقام معظم رهبري در اين جمعيت خبر داد.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از ورود جمعيت ايثارگران به بررسي مصاديق يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از شنبه هفته آينده خبر داد و اظهار داشت: جمعيت ايثارگران کانديداهايي را که به آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي پايبند باشد، برنامه مسنجمي براي انتخابات آينده ارائه کند و تعدادي از وزراي کابينه‌اش را معرفي کند مورد بررسي قرار خواهد داد.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي از نهايي شدن شاخصه‌هاي انتخابات رئيس جمهور براساس بيانات مقام معظم رهبري در اين جمعيت خبر داد و افزود: براساس بيانات مقام معظم رهبري شاخص‌هايي را تدوين کرديم که براين اساس ساده زيستي، استکبار ستيزي، اعتقاد به کارگروهي و مشورت و توجه به مطالبات مردم از جمله اين شاخص‌ها است.

وي تصريح کرد: بعد از بررسي و تاييد کانديداها در جمعيت ايثارگران بعد از تعطيلات عيد از آنان براي حضور در جلسات شوراي مرکزي دعوت مي‌کنيم تا نظرات خود را ارائه کنند و ما نيز پرسش‌هايمان را از آنان بپرسيم.

نجابت با بيان اين که احتمالا  7 الي 10 کانديدا در جمعيت ايثارگران بررسي خواهد شد، خاطرنشان کرد: جمعيت ايثارگران و رهپويان از لحاظ فکري به يکديگر بسيار نزديک هستند و آنان نيز به احتمال زياد وارد بررسي مصداقي خواهند شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کاندیدا ، انتخابات ، احزاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.