سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

حدود 7 هزار مترمربع از اراضی دولتی در استان خراسان رضوی به بیت المال بازگشت

رئیس اداره حفاظت و شناسایی اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از رفع تصرف حدود 7 هزار مترمربع از اراضی دولتی در این استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محسن کرمانی با اعلام خبر گفت: با تلاش و پیگیری های کارشناسان اداره حفاظت اراضی سه قطعه زمین از اراضی دولتی واقع در شهرستان های تایباد و گناباد از متصرفان رفع تصرف شد .

وی ادامه داد: یک قطعه زمین به مسافت 5 هزار و 500 مترمربع و یک قطعه زمین به متراژ 80 مترمربع واقع در شهرستان تایباد توسط اداره حفاظت و شناسایی اراضی این اداره کل رفع تصرف شد.

کرمانی همچنین از رفع تصرف زمین یک هزار و 350 مترمربعی واقع در شهرستان گناباد خبر داد و افزود: با توجه به اینکه بنا بر اعلام اداره راه و شهرسازی شهرستان زمین فوق کاربری فضای سبز می باشد با هماهنگی لازم با شهرداری شهرستان نسبت به احداث فضای سبز در این زمین برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره حفاظت و شناسایی اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مراجع قضایی، نیروی انتظامی و سازمان نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری در مناطق مختلف در پیگیری مسائل مربوط به رفع تصرف زمین، گفت: کارشناسایی و پیگیری حقوقی در جهت رفع تصرف اراضی دولتی به سرعت و با دقت انجام می شود و مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اراضی ملی، مراتب را سریعا با این اداره کل و ادارات تابعه در شهرستانها اطلاع دهند./ب

برچسب ها: بازگشت ، اراضی ، دولتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.