سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار عراقی در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای شرق تهران:

نباید خطاهای مدیریتی و اجرایی را به پای نظام و رهبری و امام شهدا گذاشت

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: نباید واقعا برخی خطاهای مدیریتی و اجرایی را به پای نظام و رهبری و امام شهدا گذاشت.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای شرق تهران با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروی زمینی سپاه در سالن الغدیر برگزار شد.

سردار "عبدالله عراقی" جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در این مراسم گفت: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اجتماعی ما هستند و کاروان نیروی زمینی سپاه، ادامه‌دهنده راه شهدا است.

وی با انتقاد از این موضوع که ما امروز غرق کارهای اجرایی و امورات روزمره شده‌ایم و نتوانسته‌ایم به درستی به خانواده‌های شهدا رسیدگی کنیم، افزود: متاسفانه کارهای اجرایی غبارفراموشی به یاد و خاطره انسان می‌نشاند و آرام آرام، خدای ناکرده فضای شهادت‌طلبی و معنوی را دور می‌سازد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با دیدن خانواده‌های شهدا یاد و خاطره آن بزرگواران احیا می‌شود و ما نیز از لحاظ روحی و معنوی تقویت می‌شویم. دیدار با خانواده‌های شهدا یادآور دوران نورانی و عرفانی دفاع مقدس شده و به ما انرژی و روحیه مضاعف می‌دهد که بتوانیم کمر همت ببندیم و خدمت بیشتری ارائه دهیم و راه شهدا را هرچه شایسته‌تر بپیماییم.

عراقی افزود: شهدا تا آخرین نفس و قطره خونشان از این حرکت اسلامی که آرزوی همه بزرگان طول تاریخ بوده، دفاع کردند و آن‌ها برای حفظ اسلام و نظام از عزیزترین چیزهای خود گذشتند و هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و نیروی زمینی سپاه باید ادامه‌دهنده این راه باشد.

وی تاکید کرد: مگر کسی جرأت دارد که با حضور خانواده‌های شهدا، مسیر انحراف در پیش گیرد؟ چرا که این‌ها همواره راه حق را پیشه کردند و دائما در فراز و نشیب‌های سیاسی، امنیتی، نظامی و دفاعی تاثیرگذار بودند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه یادآور شد: خانواده‌های شهدا مواظب باشند؛ دشمن دنبال کم‌رنگ کردن حرکت فرزندان شماست. نباید واقعا برخی خطاهای مدیریتی و اجرایی را به پای نظام و رهبری و امام شهدا گذاشت.

عراقی در پایان، سلامتی و امنیت جامعه را مرهون خون همین شهدا دانست و افزود: امنیت اگر نباشد، تمام پایه‌های یک حکومت متزلزل می‌شود و آرامش و خیلی از حوزه‌های اساسی مثل فرهنگ، تحقق نخواهد یافت.

در پایان اين مراسم، از خانواده‌های شهدای شرق تهران توسط مسئولان و فرماندهان ارشد نیروی زمینی سپاه، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پيام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.