سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

اجراي طرحهاي ويژه براي روان سازي ترافيك در تعطيلات نوروز 92

طرحهاي ويژه اي براي روان سازي ترافيك و تردد زائرين بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) از 24 اسفندماه سال جاري تا 16 فروردين ماه سال آينده در اطراف حرم مطهر و هسته مركزي شهر به اجرا در مي آيد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در جلسه كميته ترافيك و حمل و نقل استان كه با حضور مديران دستگاههاي مرتبط و به رياست معاون امور عمراني استانداري قم تشكيل شد .
جواد دلاوري با اشاره به نزديكي تعطيلات نوروزي و آغاز سفرهاي هم ميهنان عزيز به اقصي نقاط كشور و قرارگيري استان در شاهراه مواصلاتي اكثر استانها، از آماده باش كليه دستگاههاي اجرايي مرتبط با حمل و نقل و ترافيك در حوزه شهري و برون شهري خبر داد و گفت: طرحهاي ويژه اي براي روان سازي ترافيك و تردد زائرين بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) از 24 اسفندماه سال جاري تا 16 فروردين ماه سال آينده در اطراف حرم مطهر و هسته مركزي شهر به اجرا در مي آيد.
وي افزود: اين طرحها شامل اجراي محدوديتهاي عبور و مرور، آماده سازي پاركينگ ها، اصلاح هندسي برخي معابر، ايمن سازي ورودي و خروجي پاركينگ ها و نصب تابلو و علائم خواهد بود كه بايد تا قبل از شروع زمان طرح به اتمام برسد.
وي بيان داشت: طرح ممنوعيت عبور تريلي در روزهاي 29 اسفند، 4، 12 و 13 فرورودين در محورهاي قديم قم- تهران، قم- سلفچگان و قم- كاشان اجرا خواهد شد./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.