سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد:

برگزاری پانزدهمین نشست هفتگی کانون فرهنگی - هنری تبلیغات اسلامی

دبیر همایش پانزدهمین نشست هفتگی کانون فرهنگی - هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری این نشست با نمایش فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم خبر داد.

فرهادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: پانزدهمین نشست هفتگی کانون فرهنگی -هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز از ساعت 15 در سالن  همایش های این دفتر با نقد و نمایش فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم برگزار می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: فیلم سینمایی بشارت به یک شهروند هزاره سوم چهارمین ساخته محمد هادی کریمی با حضور کارگردان و سایر عوامل فیلم امروز در سالن همایش های این دفتر نمایش و به نقد گذاشته می شود.
وی در ادامه با اشاره به موضوع این فیلم اظهار داشت: این فیلم داستان مینو، مدرس حوزه خواهران با تماس تلفنی دختر عمه اش که مدیر یک دبیرستان دخترانه است پا به اجتماعی می‌گذارد که برایش حالا ناشناخته می نماید 3 نفر از دختران دانش آموز که در محافل شیطان پرستانه تردد داشته و از آنها تقلید می کرده  اند خودکشی کرده و حالا برای ختم این ماجرای دردناک دست استمداد به سوی مینو دراز شده است و حضور بی واسطه مینو با هر آنچه پیش از آن بیگانه بوده باعث می شود او به تعریف جدیدی از ایمان به خداوند برسد و مظاهر مختلف شیطان را در زندگی امروز بشناسد.
زهادی خاطرنشان کرد: عوامل این فیلم عبارتند از علی لدنی تهیه کننده، دکتر محمد هادی کریمی نویسنده و کارگردان، ابراهیم غفوری مدیر فیلمبرداری، یلدا جبلی تدوین که این فیلم از ساعت 15 در سالن همایش های این دفتر واقع در میدان فلسطین، خیابان طوس، کوچه تبریز، پلاک 30 به نمایش در می آید./ف
برچسب ها: تبلیغات ، اسلامی ، حوزه ، علمیه ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.