سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

تحویل کارت بیمه ورزشی از امروز

ورزشکاران همدانی می توانند از امروز نسبت به دریافت کارت بیمه ورزشی سال 92 خود اقدام کنند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان  ؛رییس هیات پزشکی ورزشی همدان گفت: میزان تعرفه بیمه ورزشی سال1392 مبلغ 8 هزار تومان می باشد که برای ورزشکاران حوزه ورزش همگانی و روستایی و عشایری این مبلغ، 5 هزار تومان در نظر گرفته شده است .
دکتر رشید حیدری مقدم افزود : اعضای مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی پس از بحث و بررسی دقیق و کارشناسانه ،نرخ تعرفه خدمات درمانی سال 92 این فدراسیون را تعیین کردند.
وی گفت: پس از بحث و بررسی کارشناسانه اعضاء در نهایت میزان تعرفه خدمات درمانی فدراسیون (بیمه ورزشی) از اول فروردین تا پایان اسفندماه سال1392 مبلغ 8 هزار تومان تعیین شد. ضمن اینکه برای ورزشکاران حوزه ورزش همگانی و روستایی و عشایری این مبلغ، 5 هزار تومان در نظر گرفته شد.
رییس هیات پزشکی ورزشی استان افزود : در این مجمع همچنین مقرر شد در سال 92 میزان تعرفه پرداخت هزینه درمانی آسیب های ورزشی تا سقف 3 میلیون و 500 هزار تومان و میزان غرامت نقص عضو و فوت تا سقف 7 میلیون تومان باشد.
وی اظهار داشت : ورزشکاران استان همدان می توانند از روز چهارشنبه مورخ 16اسفند سال جاری با مراجعه به یکی از مراکز صدور کارت بیمه ورزشی یا دفاتر هیات های پزشکی در سراسر استان نسبت به دریافت کارت بیمه ورزشی برای سال 92 خود اقدام نمایند.
دکتر حیدری مقدم در ادامه در خصوص فعالیت مرکز فیزیوتراپی این هیات گفت : مرکز فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی همدان بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را برای خدمات رسانی به قشر ورزشکار درنظر گرفته است.
رییس هیات پزشکی همدان تصریح کرد : مرکز فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی استان همدان همه روزه صبح و بعد از ظهر با بهره مندی از بهترین فیزیوتراپ های استان و همچنین جدیدترین تجهیزات موجود آماده خدمات رسانی به ورزشکاران مراجعه کننده است.
وی اظهار داشت : طی 4ماه انتهای سال جاری بیش از 500نفر از ورزشکاران با مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی استان همدان از خدمات این مرکز استفاده نموده اند.
دکتر حیدری مقدم خاطرنشان کرد: ورزشکاران می توانند با ارایه کارت بیمه ورزشی از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
رییس هیات پزشکی ورزشی همدان با اشاره به تعداد بالای مصدومیت های جدی زانو خواهان توجه بیش از پیش مربیان و ورزشکاران در به روز کردن اطلاعات علمی خود شد وآمادگی هیات پزشکی ورزشی استان همدان را برای هرگونه همکاری با ورزشکاران و هیات های ورزشی اعلام کرد.
در حال حاضر بیش از 80 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 57 رشته ورزشی در سطح استان همدان فعالیت دارند./ع
برچسب ها: تحویل ، بیمه ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.