سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال بارش سنگین برف در اردبیل

مدارس 8 شهر استان اردبیل تعطیل شد/ کولاک و یخبندان در جاده‌های اردبیل

به دنبال بارش برف سنگین در اکثر شهرهای استان اردبیل مدارس 8 شهر در این استان تعطیل شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام صبح امروز اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز شیفت صبح مدارس شهرهای اردبیل، نیر، سرعین، هیر، نمین، ارشق، مشگین‌شهر و لاهرود در تمامی مقاطع تعطیل است.

این اداره کل اعلام کرد به دلیل بارش سنگین برف و کولاک مدارس شهرهای یاد شده در کلیه مقاطع تعطیل بوده و در بقیه شهرها مدارس امروز باز است.

همچنین به دنبال بارش برف و تعطیلی مدارس برنامه جشن نیکوکاری که قرار بود در سطح مدارس استان اردبیل برگزار شود، لغو شد و کمیته امداد فردا این جشن را در میادین شهر به صورت عمومی برگزار خواهد کرد.

کولاک و یخبندان در جاده‌های اردبیل

به دنبال بارش سنگین برف اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام اینکه در حال حاضر تردد و رفت و آمد در کلیه جاده‌های استان اردبیل در حال انجام است از آمادگی راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده احتمالی در روز جاری و فردا خبر داد.

ریزش برف همراه با کولاک در جاده‌ها به ویژه در گردنه‌های صعب‌العبور برای مسافران و رانندگان مشکلاتی را به وجود آورده به طوری که در برخی از مناطق ارتفاع برف تا 35 سانتی‌متر نیز می‌رسد.

دمای هوای اردبیل در سپیده دم امروز منفی 8 درجه بود، هر چند از شدت وزش باد در مناطق دخل شهر کاسته، اما در مناطق بیرون شهر و جاده‌های مواصلاتی کولاک برف به کاهش دید منجر شده و تردد را مشکل کرده است.

تند باد خسارت یک میلیارد تومانی در مشگین‌شهر بر جای گذاشت

به گفته فرماندار مشگین‌شهر بر اثر تند باد روزهای گذشته در شهرستان مشگین‌ علاوه بر شکستن درختان و وارد آمدن خساراتی به تاسیسات زیربنایی و مبلمان شهری، بخش زراعت و باغبانی این شهرستان نیز دچار خسارت شده است.

سید حمید عباداللهی قطعی جریان برق، شکسته شدن برخی از تابلوهای تبلیغاتی و تخریب محل برگزاری نمایشگاه بهاره در مشگین‌شهر را در جوار بقعه شیخ حیدر از پیامدهای تند باد اعلام کرد.

وی افزود: قرار است نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مجتمع ورزشی کارگران این شهرستان برگزار شود.

این مسئول بیان داشت: بر اساس برآوردهای اولیه تند باد بیش از یک میلیارد تومان خسارت برجای گذاشته است.
برچسب ها: اردبیل ، برف ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.