سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد رفسنجان خبر داد:

کمک 1.5 میلیارد ریالی حامیان به ایتام رفسنجان

رئیس کمیته امداد امام خمینی رفسنجان گفت: بیش از یک‌ میلیارد و 59 میلیون ریال حامیان به حساب ایتام در این شهرستان واریز کردند.

  به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسین شعبانی با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: امروز مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه‌ها و روز پنجشنبه در پایگاه‌های سطح شهر و جمعه در محل مصلای بزرگ امام خامنه‌ای رفسنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال 91 اقدامات خوبی از سوی کمیته امداد انجام شد و در حدود 90 واحد مسکونی با پیشرفت 50 درصدی یکی از این کارهای ارزشمند است که نیمه نخست سال 92 آماده تحویل هستند.

شعبانی بیان کرد: تعداد 96 واحد تعمیرات مسکن به ازای هر واحد یک میلیون تومان داشتیم و احداث تعداد 50 سرویس بهداشتی به ازای هر سرویس یک‌ میلیون و 400 هزار تومان از دیگر کارهای کمیته امداد رفسنجان بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد 685 خانوار که 2 هزار و 50 نفر را شامل می‌شوند از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند به سوء‌تغذیه تعداد 201 نفر از مددجویان اشاره و عنوان کرد: به ازای هر یک از آنها علاوه بر هزینه‌های ماهانه مبلغ 20 هزار تومان در ماه پرداخت می‌شود.

وی ابراز داشت: از دیگر کارهای خوبی که امسال از سوی کمیته امداد انجام شد، آموزش 421  نفر از مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و بهره‌مند شدن 11 غیر مددجو از وام 6 میلیونی مسکن بود.

وی به  یک‌ هزار و 195 حامی اشاره و عنوان کرد: این تعداد حامی تاکنون مبلغ یک‌ میلیارد و 596 میلیون ریال به حساب ایتام واریز کرده‌اند.

وی از پرداخت 73 مورد جهیزیه به افراد زیر پوشش خبر داد و بیان داشت: 275 خانوار در کلاس‌های بهداشتی شرکت و 685 خانوار از طرح خودکفایی بهره‌مند شدند.

شعبانی با اشاره به 300 بیمار صعب‌العلاج که هزینه درمانی زیادی دارند، خاطرنشان کرد: این بیماران هر ماه به هزینه‌های درمانی زیادی نیاز دارند.
برچسب ها: رفسنجان ، ایتام ، امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.