سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از شکست مقابل رئال سرمربی منچستر کنفرانس خبری را تحریم کرد

فرگوسن: پیروزی تیم ما دزدیده شد

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در حالیکه بسیار ناراحت به نظر می رسید علت باخت تیمش را اشتباهات داوری عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، الکس فرگوسن پس از پایان دیدار تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و شکست مقابل رئال مادرید و حذف از این رقابتها، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی حاضر نشد و در حالیکه بسیار ناراحت به نظر می رسید علت باخت تیمش را اشتباهات داوری عنوان کرد.


فرگوسن گفت: " من 2 جام باشگاه ها ی اروپا رابه بارسلونا با یک بازی منصفانه از سوی آنها واگذار کردم ، اما امروز احساس میکنم که پیروزی تیم ما دزدیده شد".

وی در ادامه افزود: رئال تیمی شده که وقتی نمی توانند خودشان نتیجه بگیرند ، دست به دامن داور می شوند ، دقیقا اتفاقاتی که در 2 ال کلاسیکو ی اخیر و بازی امشب رخ داد همه چیز را نشان می دهد، آیا این همه اشتباه داوری و پنالتی های نگرفته شده در 3 بازی اخیر رئالی ها فقط یک اتفاق بوده است؟!

سرمربی منچستریونایتد در پایان صحبتهایش گفت: رئال مادرید تیمی است که تمامی باخت هایش را به داوری ربط می دهد در صورتی که پیروزی هایش را تنها به لطف داوری می تواند به دست بیاورد.

برچسب ها: فرگوسن ، منچستر ، رئال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.