سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء:

40 درصد ظرفیت قطار‌ها براي نوروز 92 همچنان خالي است

مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء از پیش‌فروش 704 هزار بلیت قطارهای این شرکت برای ایام نوروز خبر داد.

مرتضی جعفری در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: 550 هزار صندلي قطارهای رجاء برای ایام نوروز به صورت حضوری فروخته شده و 154 هزار بلیت نیز به صورت اینترنتی پیش‌فروش شده است.

وی گفت: ظرفیت قطارهای نوروزی رجاء یک میلیون و 170 هزار صندلی است که با توجه به پیش‌فروش 704هزار بلیت، همچنان 40 درصد ظرفیت ایجادی قطار‌های این شرکت در مسیرهای مختلف خالي است.

جعفری تاکید کرد: هنوز ظرفیت خالی برای برخی مسیرها همچون مشهد در دور دوم سفرهای نوروزی که از پنجم فروردین‌ماه آغاز می‌شود،‌ موجود است همچنين در برخي مسيرها از جمله شمالغرب كشور، زنجان و ميانه براي نيمه اول تعطيلات نوروزي ظرفيت خالي است.

مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با اشاره به ايجاد ظرفیت حمل 4900 دستگاه خودرو در ايام نوروز92، گفت: تاکنون بلیت حمل 3875 دستگاه خودرو فروخته شده است.

وي تاكيد كرد:  براي خودروهايي كه داراي ارتفاع بيش از 158 سانتي متر و عرض 180 سانتي متر باشد امكان بارگيري وجود ندارد.

به گفته جعفري خدمت حمل خودرو در سال آينده در برخي مسيرها شاهد افزايش حمل خودرو و در برخي مسيرها امكان حمل ريلي خودرو از جمله مسيرها تهران- گرگان و كرج- مشهد ايجاد خواهد شد.

به گفته مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، دریافت پرینت بلیت خریداری شده به صورت اینترنتی، رایگان است، همچنين مسافران در صورت مفقود شدن بليت در اسرع وقت به يكي از ايستگاههاي قطار مراجعه  و نسبت به صدور بليت المثني اقدام كنند./س
برچسب ها: بلیت قطار ، مسافر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.