سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

2 سال فعالیت غیر قانونی در تولید اسپرهای غیر بهداشتی

کارخانه ای که در شهرستان ملارد که به مدت 2 سال اقدام به تولید اسپرهای غیر بهداشتی می کرد صبح امروز پلمپ شد.

سرهنگ صفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی جهت جلوگیری از قاچاق کالاهای ممنوعه گشت زنی های پیاپی مناطق مشکوک به دپوی کالای قاچاق موفق به شناسایی محل اسپرهای غیر بهداشتی و غیر استاندارد قاچاق در محله قیچاق ملارد شدند.

با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه کارخانه ای در ملارد اقدام به تولید انبوه اسپرهای غیر بهداشتی می کند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 با انجام تحقیقات گسترده و تعقیب و مراقبت پس از اطمینان از تولید اسپرهای غیر بهداشتی با هماهنگی مرجع قضایی ماموران انتظامی در عملیات ویژه وارد کارخانه شده و موفق به کشف مقدار هزار و 290 عدد اسپری آماده به ارزش مالی هر عدد 80 هزار ریال و همچین 29 هزار عدد اسپری خالی در حال پر شدن با ارزش مالی هر عدد 40 هزار ریال شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: در مجموع این عملیات پلیس 30 هزار و 290 عدد اسپری غیر بهداشتی و غیر استاندارد قاچاق در محله قیچاق کشف و یک قاچاقچی با نام امین دستگیر شد.
متهم پس از دستگیری عنوان داشت:از دو سال قبل در این مکان اقدام به تولید اسپرهای غیر استاندارد کرده و آنها را با برچسب و نشان خارجی به فروش می رسانده است.

متهم به همراه اقلام مکشوفه تحویل مقامات قضایی شد./ف

برچسب ها: ملارد ، اسپرهای ، بهداشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.