سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشتستان /

گشت مشترک تعزیرات، صنف و اداره صنعت و معدن دشتستان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان از آغاز گشت مشترک تعزیرات، صنف و اداره صنعت و معدن دشتستان خبر داد و گفت: اجازه سوء استفاده به متخلفان در بازار را نمی‌دهیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سید موسی حسینی اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای بهبود سطح زندگی مردم از مسائل مهمی است که تمامی مسئولان در سطوح مختلف برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: برای نظارت بر بازار و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از وضعیت بازار در ایام پایانی سال از امروز گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی دشتستان شروع شده است.

حسینی با اشاره به اینکه افزایش آرامش و آسایش مردم مهم‌ترین اولویت اجرای طرح‌ گشت مشترک در بازار است، بیان داشت: امیدواریم که این طرح تاثیرات مثبت و مطلوبی بر بازار داشته باشد و رفاه و آسایش بیش از پیش مردم را به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد: از اصناف تقاضا داریم با توجه به اینکه روزهای پایانی سال است و تقاضای خرید بیشتر از ماه‌های گذشته است، رعایت انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهند و با بازرسین مجمع امور صنفی، تعزیرات و مجموعه صنعت، معدن و تجارت همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول اذعان داشت: در ایام پایان سال و تعطیلات نوروز این اداره کاملا فعال است و بیش‌ از پیش در ارائه خدمات کارآمد به مردم خواهیم کوشید.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان عنوان کرد: شهروندان نقش مهمی در کنترل بازار دارند و می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مسئله را به مسئولان امر اطلاع‌رسانی کنند.

موسوی با بیان اینکه آماده دریافت و رسیدگی سریع به شکایات هستیم، ابراز داشت: تا پایان سال اداره دائر است و هرگونه شکایتی را سریعا رسیدگی می‌کنیم.
برچسب ها: تعزیرات ، دشتستان ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.