سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومين روز درگيري پليس و معترضان مصري در پورت سعيد

يک شاهد اعلام کرد پليس در سومين روز از اعتراضات خشونت بار در پورت سعيد مصر ، با صدها معترض در اين شهر بندري درگير شد و تير هوايي و گاز اشک آور شليک کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ از ماه ژانويه در پي بازداشت دهها نفر در ارتباط با شورش پارسال در جريان يک مسابقه فوتبال که هفتاد کشته برجا گذاشت، موجي از تظاهرات اعتراض آميز در پورت سعيد برپا شده است.

يک شاهد اعلام کرد صدها معترض در مقابل يک ساختمان دولتي تجمع و به سوي پليس سنگ پرتاب کردند که باعث شد ماموران گاز اشک آور و تير هوايي شليک کنند.وي افزود دست کم سه نفر را ديده است که به نظر مي آمده است بيهوش شده باشند.

سيد المصري رئيس خدمات اورژانس پورت سعيد روز دوشنبه اعلام کرد حدود چهار صد و بيست نفر از زمان آغاز تازه ترين دور اعتراضات در روز يکشنبه تاکنون در اين شهر زخمي شده اند که جراحات شصت تن از آنها بر اثر اصابت گلوله است.

از زمان قيام مردمي منجر به برکناري حسني مبارک ديکتاتور مصر در سال دو هزار و يازده، اين کشور در دو سال گذشته درگير آشوب سياسي بوده است. محمد مرسي جانشين اسلامگراي مبارک از زمان انتخاب به عنوان رئيس جمهور مصر در ماه ژوئن تلاش مي کند امنيت را مجددا در اين کشور برقرار کند.



                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: مصر ، درگیری ، پورت سعید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.