سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی حکمی از سوی متکان؛

مدیر کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم منصوب شد

طی حکمی از سویعلی اکبر متکان معاون اداری،مالی ومدیریت منابع وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری ، مهراله رخشانی مهر به سمت مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد؛علی اکبر متکان معاون اداری،مالی ومدیریت منابع وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری با صدور حکمی،  مهراله رخشانی مهر را به سمت مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی این وزارتخانه منصوب کرد. 

در بخشی از این حکم آمده است : امید است با هماهنگی و همکاری صمیمانه مدیران و همکاران حوزه معاونت اداری ، مالی و مدیریت منابع و حوزه های مربوطه در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر اساس اهداف و سیاست های ابلاغی مقام عالی وزارت و دولت خدمتگزار در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نسبت به انجام امور محوله موفق و موید باشید .

 

گفتنی است رخشانی مهر دارای دکترای عمران وعضو هیات علمی دانشگاه زابل است و  پیش از این مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه زابل و همچنین معاون عمرانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی را عهده دار بوده است.

همچنین متکان در نامه جداگانه‌ای با قبول استعفای حبیب الله رمضان زاده مدیر کل سابق نظارت بر طرح های عمرانی این وزارتخانه ازخدمات وی در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، علوم ، عمران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.