سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مجمع خیرین سلامت گفت:‌

بد قولي بانك مركزي با عث پشيماني خيرين سلامت

رئیس مجمع خیرین سلامت گفت:‌ طبق قراردادی که خیرین با بانک مرکزی منعقد کردند قرار شد با ارز مرجع هزار دلار برای خرید دستگاه پت اسکن بدهند اما حالا باید با ارز آزاد و با ۳ برابر قیمت اقساط را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران: نیری رئیس مجمع خیرین سلامت امروز 15 اسفند در مراسم رونمایی از دستگاه پت اسکن راه اندازی این دستگاه کاری شبیه به یک معجزه است چراکه وزارت بهداشت تابه حال به 8 مرکز مجوز راه اندازی این مرکز را داده بود که تا به امروز بیمارستان مسیح دانشوری توانسته به این موفقیت دست پیدا کند و این دستگاه را به کشور وارد کند.
 
وی گفت: مسئولین کشور باید توجه داشته باشند که راه اندازی این دستگاه توسط خیرین باعث شد که خیرین از کار خود پشیمان شوند چراکه سختگیری های زیادی در جوانب مختلف صورت گرفت به طوری که این دستگاه را خیرین با گرفتن وام 8 میلیارد تومانی از بانک مرکزی خریداری کرده اند که قرار بوده بازپرداخت این مبلغ با ارز مرجع صورت گیرد ولی امروز که نوبت به پرداخت اقساط شده بانک مرکزی پرداخت اقساط را با ارز غیر مرجع طلب کرده است.
 
وی با بیان اینکه: باید از سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت که مجوزهای لازم را داده اند تشکر کنیم اظهار داشت: باید تسهیلاتی برای خیرین سلامت مهیا شود تا از انجام چنین کارهای خیری مایوس نشوند./ع2

برچسب ها: سلامت ، دستگاه ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.