سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید مردم تهیه شده است

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای شب عید تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، خلیقی افزود: با ذخیره سازی کالاهای اساسی در انبارهای استان، مردم می توانند با آرامش نسبت به خرید کالاهای خود اقدام کنند.
به گفته وی در همین راستا پنج طرح در زمینه تنظیم بازار و تهیه کالاهای اساسی اجرا می شود.
وي  اظهار کرد: این طرح ها شامل ذخیره سازی میوه و مرکبات، ذخیره سازی کالاهای اساسی، برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، طرح تشدید نظارت بر کنترل بازار و طرح نظارتی ویژه نوروز 92 و طرح فروش فوق العاده در واحدهای صنفی و فروشگاه ها است.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان اظهار کرد: در همین راستا تاکنون 640 تن پرتقال با قیمت خرید پایه یک هزار و 450 تومان و 500 تن سیب درختی با قیمت خرید پایه یک هزار و 610 تومان خریداری شده است.
خلیقی با اشاره به اینکه قیمت مصرف از سوی شورای نظارت استان تعیین می شود، اضافه کرد: سیب خریداری شده از استان آذربایجان غربی و پرتقال مورد نیاز از استان مازندران از سوی مباشرین این سازمان خریداری و در انبارهای مکانیزه ذخیره سازی شده است.
وی همچنین از توزیع میوه پایان سال در 20 نقطه در سنندج خبر داد و گفت: مردم در شهرستان ها نیز در 10 نقطه سطح شهرمی توانند نسبت به خرید میوه عید نوروز خود اقدام کنند.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: میوه ذخیره سازی شده در غرفه های طراحی شده از سوی شهرداری استان با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در میان مردم توزیع می شود./ب
برچسب ها: کالاها ، اساسی ، شب عید ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.