سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوهاني:

مدعيان دروغین دموکراسي به دنبال برقراري آرامش در سوريه نيستند

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با تاکيد بر اينکه مدعيان دموکراسي و مداخله‌گران در سوريه نمي‌خواهند اين کشور به آرامش برسد، گفت: برخی بدخواهان و معاندان خارجي قصد دارند نظام سياسي سوريه را از طريق زور، اجبار و جنگ داخلي تغيير دهند که قطعا موفق نخواهند شد.

"احمد شوهاني" نماينده ايلام، شيروان، چرداول، ايوان و مهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تداوم بحران در سوریه و سکوت معنادار مجامع بین المللی با گذشت حدود دو سال گفت: بحراني که سوريه با آن مواجه است بوسیله مداخله جویان خارجی و ترویستهای داخلی ایجاد شده که متاسفانه تاکنون مجامع حقوقی بین المللی هیچ واکنشی برای حل آن نشان نداده اند.
 
وي با تاکيد بر اينکه مدعيان دموکراسي مداخله‌گر در سوريه نمي‌خواهند اين کشور به آرامش برسد، افزود: بدخواهان خارجي قصد دارند نظام سياسي سوريه را از طريق زور، اجبار و جنگ داخلي تغيير دهند و نظامي سياسي وابسته به خودشان را سرکار بياورند که البته با هوشیاری مردم سوریه و حمایت آنان از دولت مردمی بشار اسد ناکام خواهند ماند.
 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي ادامه داد: طي دو سال گذشته سوريه متحمل ميلياردها دلار خسارت، آواره و کشته شدن هزاران نفر شده و تنها مقصر اين موضوع دولتهایی هستند که منافع و آرامش مردم سوریه را بی اهمیت می دانند.
 
شوهاني با تاکيد بر کوتاهي سازمان‌هاي بين‌المللي در حل بحران سوريه اظهار داشت: سازمان ملل متحد و شوراي امنيت نبايد عاملي براي تشديد اين بحران شوند بلکه آن‌ها بايد با تمهیدات خود مقدمات برگزاري انتخابات به موقع، مسالمت‌آميز و آرام را برای مردم این کشور فراهم کنند تا آنان خود سرنوشت کشورشان را معین کنند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.