سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

فعال شدن پایگاه های جشن نیکوکاری در استان کرمانشاه

مدیرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از 2500 پايگاه جشن نيکوکاری در استان از امروز( 15 اسفند) تا ۱۸ اسفند، آماده جمع آوری کمک های مردمی در جشن احسان و نیکوکاری خواهند بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سیامک پاکرو شعار جشن نیکوکاری امسال را سلامت، توانمندي و تحکيم نهاد خانواده اعلام کرد و گفت: جشن نيکوکاری امسال با همکاری سازمان صدا و سيما، آموزش و پرورش، نيروی مقاومت بسيج و سازمان دانش آموزی برگزار مي شود.

وي ادامه داد: در روزهاي 15 و 16 اسفند 1100 پايگاه جشن نيکوکاری در آموزشگاه هاي تحصيلي سطح استان نسبت به جمع آوری کمکهای انسان دوستانه مردم خير اقدام می کنند و اين کمک ها تا حد امکان به دانش آموزان نيازمند آن مدارس اختصاص می يابد.

مديرکل کميته امداد امام خميني(ره)استان کرمانشاه افزود: جشن نيکوکاري در روزهاي 16و 17 اسفند ماه، علاوه بر 1000 پايگاه بسيج و 170 مسجدسطح استان، در 300 پايگاه ثابت و سيارسطح شهر ها و روستاهای کرمانشاه برگزار مي گردد.

به گفته این مقام مسئول، همچنینمراسم جشن نيکوکاری در روز جمعه18 اسفند با هدف جمع آوری کمکهای نمازگزاران جمعه در تمامی ستادهای نماز جمعه استان ادامه خواهد داشت./ع


برچسب ها: کرمانشاه ، فعال ، نیکوکار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.