سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته آينده صورت مي گيرد؛

بررسي دستورالعمل تعيين قيمت خودرو

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در امور کسب و کار از برگزاري دو جلسه شوراي رقابت در شنبه و يکشنبه هفته آينده براي بررسي و تدوين دستورالعمل قيمت گذاري خودرو خبر داد و گفت: شوراي رقابت عنوان کرده تا پايان سال اين دستورالعمل نهايي خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ مسعود موحدي امروز در نشست خبري با بيان اين خبر افزود: هم اکنون هماهنگي خوبي براي قيمت گذاري خودرو و کالاهاي انحصاري بين وزارت صنعت، معدن و تجارت با شوراي رقابت به وجود آمده و ما سعي مي کنيم با در اختيار گذشتن دانش و تجربه و مستندات لازم به شوراي رقابت دستور العمل نهايي قيمت ها کمک کنيم.
وي با اشاره به اينکه امروز آخرين مهلت ارائه اطلاعات و مستندات خودروسازان به شوراي رقابت است افزود: تاکنون تمامي خودروسازان اطلاعات لازم را تسليم اين شورا کردند و قرار است طي دو جلسه در شنبه و يکشنبه اين شورا مسائل مربوط به قيمت گذاري خودرو و تدوين دستورالعمل نهايي را بررسي کنند.
موحدي تصريح کرد: اين شورا عنوان کرده که تا پايان سال دستورالعمل جامع و نهايي را ارائه دهد.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اينکه در اين راستا تفاهماتي با خودروسازان نيز داشته ايم، گفت: از خودروسازان انتظار مي رود در بحث توليد، عرضه، صادرات و قيمت تمام شده تلاش بيشتري داشته باشند، البته مقرر شده تسهيلات و ارز مبادلاتي مورد نياز آنها تامين شود.
در ادامه اين نشست تقوي رئيس سازمان حمايت در خصوص نحوه تعيين قيمت قبل و بعد از تدوين دستورالعمل نهايي، اظهار داشت: هم اکنون خودروسازان براساس مصوبه قبلي کار را ادامه مي دهند و تا زماني که دستورالعمل جديد از سوي شوراي رقابت ارائه نشده، خودروها به قيمت تجاري به فروش مي رسند.
وي ادامه داد: خودروسازان موظف بوده اند که خودروهاي خود را تا تاريخ 91/12/01 به قيمت هاي قبلي به فروش برسانند و از آن تاريخ به بعد محصولات با قيمت تجاري به فروش مي رسند تا دستورالعمل نهايي شوراي رقابت اعلام شود./س
برچسب ها: خودرو ، رقابت ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.