سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

رشدرشته ی نوپای اسکی در استان اصفهان

پیست اسکی فریدوشهر می تواند ضمن توسعه این رشته نو پا در سطح استان اصفهان میزبان مسابقات کشوری نیز باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران گفت:با توجه به اینکه قطب اسکی استان اصفهان شهرستان فریدونشهر است با تسطیح پیست اسکی این شهرستان اسکی استان می تواند ضمن توسعه این رشته نو پا در سطح استان میزبان مسابقات کشوری نیز باشد.

عیسی ساوه شمشمکی هدف از سفر خود به استان اصفهان و شهرستان فریدونشهر را بازید از پیست اسکی فریدونشهر و توسعه اسکی استان اصفهان دانست و اظهار داشت: به دلیل حضور عوامل اجرایی هیات اسکی استان اصفهان و کارگروه ها در شهرستان فریدونشهر ضمن تسلط بر این رشته، در شروع فصل نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده اند.

وی ادامه داد: وضعت پیست اسکی فریدونشهر در حال حاضر مناسب است ولی برای توسعه و رشد اسکی و  جوابگو بودن به گردشگران و اسکی بازان سایر استان ها باید ضمن تسطیح این پیست مجموعه ای لوازم اسکی و بالابر نیز نصب شود.

رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: برای توسعه ورزش اسکی در استان اصفهان و همچنین تسطیح پیست اسکی فریدونشهر باید بخش خصوصی وارد عمل شود و در این بخش ها سرمایه گذاری کند و دولت نیز در این راستا نظارت داشته باشد.

ساوه شمشکی با بیان اینکه ورزش نوپای اسکی در استان اصفهان توانسته رشد خوبی داشته باشد خاطر نشان کرد: برای توسعه ورزش قهرمانی باید از مربیان توانمند و با تجربه استفاده کرد و در بخش همگانی نیز دوره های مربیگری اسکی در شهرستان فریدونشهر برگزار شده است که می تواند نونهالان، نوجوانان و جوانان را به سمت اسکی سوق دهد.

برچسب ها: پیست ، اسکی ، فریدوشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.