سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

آب یک میلیارد تومان را به خود اختصاص داد

رئیس امور آب و فاضلاب منطقه نوشهر و چالوس از تخصیص یک میلیارد و 62 میلیون تومان اعتبار امسال برای بخش آب این شهرستان خبر داد.

عبدالهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : آبرسانی به مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر که شامل 112 واحدی تازه‌آباد، 606 واحدی فرج‌آباد و 192 واحدی سپاه است از جمله طرح‌های بهره‌برداری شده توسط امور آب و فاضلاب منطقه نوشهر و چالوس بود.

وی افزود : اجرای 15 هزار متر شبکه توزیع، اصلاح و توسعه شبکه، بازسازی 700 فقره انشعاب در سطح شهر و خصوصا در مناطق اشکاردشت، فرج‌آباد، آیشبن‌ علیا، علوی‌کلا، رادیو دریا و دوستگر، خریداری پمپ، کنتور حجمی، اقلام نصب و دستگاه کلرزنی مایعی از دیگر عملکردهای این اداره در شهرستان چالوس بود.

رئیس امور آب و فاضلاب منطقه نوشهر و چالوس از اختصاص اعتبار یک میلیارد و 62 میلیون تومان امسال در بخش آب به شهرستان چالوس خبر داد و تصریح کرد: محل تامین این اعتبارات در بخش تملک و دارایی سرمایه 75 میلیون تومان، در بخش مسکن مهر نیز 55 میلیون تومان و در قسمت ماده 12خارج از شمول 936 میلیون تومان بوده است و در مجموع یک میلیارد و 62 میلیون تومان به این بخش اختصاص داده شد./ع


برچسب ها: تخصیص ، اعتبار ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.