سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

بازدید معاون وزیر راه از پروژه‌های مهر ماندگار مازندران

معاون تلفیق بودجه و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌های راه این شهرستان و محور هراز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران محفوظی معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی در دومین سفر خود به شهرستان آمل به همراه اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، یوسفیان‌ملا و فیاضی نمایندگان آمل و نور در مجلس شورای اسلامی از طرح های راه این شهرستان و طرح مهر ماندگار محور هراز بازدید کردند.

در این بازدید محفوظی با ورود به بخش لاریجان مازندران به بازدید طرح ‌های محور هراز و چهار خطه کردن این محور پرداخت.

کمربندی امامزاده عبدالله(ع) این شهرستانی که در این بخش فعالیت خود را از سال 1386 به طور رسمی آغاز کرده و هم‌‌اکنون از سوی پیمانکاران عملیات اجرایی آن متوقف شده نیز در دستور کار معاون تلفیق بودجه، حقوقی، پارلمان و هماهنگی ‌استان‌های وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

در پایان این بازدید محفوظی با حضور فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از طرح تعریض محور آمل، چمستان و نور که با وضع نامشخصی روبه‌رو است بازدید کرد تا عصر را با مشاهده طرح ‌های راه و مسکن این شهرستان ساحلی مازندران بگذراند.

با دستور وزیر راه و شهرسازی هر هفته به طور مستمر معاونان این وزارتخانه از محور هراز و چگونگی فعالیت چهارخطه کردن این مسیر مواصلاتی و پرتردد کشور که در لیست طرح ای مهر ماندگار جای دارد بازدید دارند.

محفوظی مهرماه پارسال از محور هراز بازدید داشته و دیروز برای دومین بار به آمل سفر کرد./ع

برچسب ها: بازدید ، پروژه ، هراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.