سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

صدور 14 هزار گواهینامه قرآنی در 6 سال

مدیر جامعه القرآن شهرستان نور از صدور 14 هزار گواهینامه قرآنی طی شش سال فعالیت خبر داد.

شریفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران آموزش و برنامه‌ریزی در خردسالی را ضروری دانست و گفت : در حال حاضر 300 نوآموز مشغول تحصیل معارف دینی و قرآنی هستند و تاکنون 14 هزار گواهینامه صادر شده است.

وی از راه‌اندازی شعبات در روستاهای ونوش و نارنج‌بن از توابع نوشهر بنا به درخواست اهالی و موافقت سازمان خبر داد و افزود : قرآن دوستان و قرآن‌پژوهان درخواست راه‌اندازی واحد بزرگسالان در نور را دارند لیکن به رغم مستعد بودن این مرکز از نظر کادر مربیگری فقط به دلیل کمبود جا و مکان مناسب قادر به اینکار نیستیم.

مدیر جامعه القرآن شهرستان نور با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط نوآموزان این جامعه تصریح کرد : فعلا از نوآموزان سه و نیم تا 12 سال پذیرش می‌کنیم و با این وجود در مسابقات قرآنی اوقاف که مهمترین مسابقات قرآنی است در رده زیر 16 سال رتبه نخست قرائت و همچنین رتبه نخست تا سوم در حفظ را نوآموزان این مرکز کسب کردند.

شریفی گفت : در شش سال فعالیت، هفت بار مجبور به تغییر مکان شدیم چون مکان‌ها استیجاری است، اما در سال گذشته فرد خیری حدود 357 متر زمین اهداء کرد و با حضور مسئولان در اردیبهشت ماه کلنگ این مرکز به زمین زده شد.

مدیر جامعه القرآن شهرستان نور در پایان شماره حساب67/40679541 را برای دریافت کمک‌های خیرین و قرآن‌دوستان برای تکمیل ساختمان جامعه‌القرآن نور اعلام و از مردم خواست با کمک و شرکت در این امر خیر و خداپسندانه فرزندان خود را در جامعه القران یاری کنند و در تقویت معارف قرآنی سهیم شوند./ع


برچسب ها: صدور ، گواهی نامه ، قرآنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.