سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مستندسازی فعالیت های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای اولین بار

معاونت اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران گفت: برای اولین بار در تاریخ شهرداری ها مجموعه فعالیت های معاونت امور اجتماعی و فبرهنگی طی دوره زمانی 4 ساله 88-84 مستندسازی و در دسترس عموم شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید هادی ایازی در حاشیه این مراسم افزود: این بانک اطلاعاتی در راستای اعمال ماده 71 قانون شهرداری ها و با هدف شفاف سازی نحوه عملکرد و بودجه افزایش تبعیت برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت ارزیابی کیفیت برنامه ها با توجه به چشم انداز معاونت بهبود شاخص های ارزیابی ، ارزیابی منابع مادی و شناسایی ضعف ها تدوین شده است.

وی ضمن قدردانی از تیم مشاوران و کارشناسان که در تدوین مجموعه مستندسازی شده عملکرد این معاونت نقش اساسی ایفا کرده است تصریح کرد: طی دو سال گذشته شاهد تلاش مجدانه همکاران خود به منظور تدوین بانک اطلاعاتی خود بوده ایم و خوشبختانه امروز این مستند تنظیم و بعنوان اولین سعی و در ضبط و انتقال عملکرد جامع زیر مجموعه شهرداری تهران مطرح می شود.

ایازی با اشاره به کتبی که توسط اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منتشر شده است گفت: تدوین کتاب تجارت مدیریت فرهنگی شهر تهران در دست انجام است و بزودی منتشر می شود علاوه بر آن به منظور انتقال تجارب و تولید ادبیات نظری 21 عنوان کتاب در حوزه شهرداری به منزله نهاد اجتماعی ماتریس فرهنگی شهر، حکم روایی خوب شهری و تفریحات ورزشی به چاپ رسیده است.

وی با تاکید بر لزوم ترویج مدیریت دانش بنیان خاطر نشان کرد: بانک اطلاعات عملکرد معاونت اجتماعی فرهنگی حاوی اطلاعات صریح و ضمنی این مجموعه است که در انتقال تجربه بسیار موثر خواهد بود بهره گیری از مستندات پیشبرد اجرایی اهداف و برنامه های سازمان را در پی دارد./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.