سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه "مليت" فاش كرد

تركيه در مورد احتمال حمله به سفارت آمريكا هشدار داده بود

در گزارشي كه توسط روزنامه "مليت" چاپ تركيه منتشر شده است واحد اطلاعات ملي تركيه پيش تر به پليس آن كشور در مورد احتمال وقوع حمله انتحاري از سوي گروه چپگراي افراطي "حزب آزاديبخش خلق انقلابي" هشدار داده بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، به نوشته روزنامه "مليت" چاپ تركيه اين نهاد امنيتي دولت تركيه نام 104 نفر از افرادي را كه مظنون به ارتباط با آن گروه هستند را اعلام كرده بود. 

در ادامه گزارش اين روزنامه آمده است كه در تاريخ 11 ژانويه اين نهاد امنيتي فهرستي متشكل از نام 33 نفر از افرادي تحت تعقيب مرتبط با آن گروه چپگراي افراطي را در اختيار پليس تركيه قرار داده بود.

از ميان مجموع 104 تصويري اعضاي مرتبط با اين گروه 34 تصوير مربوط به زنان عضو آن سازمان بوده است. پس از دريافت اين هشدار از سوي واحد امنيت ملي تركيه، اداره مركزي پليس تركيه به تمامي واحدهاي خود در اين باره در تاريخ 11 فوريه هشدار مي دهد و اظهار مي دارد كه اين سازمان در صدد است تا با اعضاي گروه تروريستي پ ك ك نيز ارتباط برقرار نمايد.

واحد امنيت ملي تركيه هم چنين اظهار داشته كه اين گروه در صدد افزايش ناامني در تركيه است و از طريق شبكه هاي اجتماعي با اعضايش ارتباط برقرار مي كند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.